fråga till fredric ang porr etc

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37093 av
hello fredric (och ni andra)!

har inget konto här på sidan men jag läste lite här och tyckte endel var intressant. jag har några frågor til dig, fredric. jag tror det var du som skrev att du varit i porrbranschen.

hur var tjejerna som du träffade inom porren? var dom "trasiga själar" eller mådde dom okej? var dom "feminina", mjuka, följsamma och vänliga eller var dom aggressiva och fyllda av hat och allt möjligt vad det kan vara? hur blev dom behandlade och hur behandlade dom dig och andra?

jag funderar en del på hur svenska tjejer är (och då inte enbart porrtjejer eller ickeporrtjejer.). jag har precs varit i afrika och där är dom på ett helt annat sätt än här. (nej det var ingen porresa.)

skulle vara kul om du svarade! porrbranschen (och tjejerna som gör porr) är en bransch som fascinerar (hittar inget bättre ord.) mig. har aldrig pratat ingående med nån som har egen erfarenhet.
tacksam för svar! hoppas det är okej att jag frågar! om di inte vill svara så är det okej.
ha en bra dag!

/daniel :D
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37100 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet fråga till fredric ang porr etc
Hej Daniel.
Förlåt om jag verkar missvisande.
Jag har inte varit med i porrbranschen "på riktigt", det var mest menat som ironi, en sorts skämt. Jag driver med mig själv...

Det hände en grej för några år sedan, och det var att jag tyckte jag såg mig själv (ofrivilligt) utlagd på bild på kontaktannonser i de vanliga herrtidningarna. Det här problemet har kommit tillbaka ibland.

Min kusin kallar det för ett skämt från mina kompisar, min läkare kallar det för psykos och experterna inom autismspektra kallar det för att jag blandat ihop det med någon porrstjärna som var mycket lik mig.

Jag tror det är olika inom porren hur tjejerna är, vad det är för slags porr man håller på med.
En del tjejer håller ju på med sex med manlig, välutrustade modeller. Jag kan tänka mig att en del av dem njuter av det.
Andra håller på med avarter som analsex, och det kanske varken är skönt eller njutbart för dem, särskilt om modellerna är just väl utrustade.
Du får fråga tjejerna.
Sök efter något "reportage inifrån" på nätet vet jag, där kanske det står. Jag läste om en kvinnlig sexolog som varit på inspelning som sa att både de manliga och kvinnliga skådespelarna var kände sig trasiga inuti och lite såriga utanpå efter att ha haft sex i flera timmar.-
För min egen del kan jag säga att det kändes delvis kränkande men delvis njutbart för egot när jag trodde jag var med på bild. Jag tränar och gillar att visa upp kroppen när jag är i form, så jag skulle kunna tänka mig att ställa upp på riktigt. Men inte på vad som helst.
Hur är svenska tjejer?
Jag upplever att de är väldigt svårflörtade.
Har själv bara haft två förhållanden.
Ofta får jag bilden av att det enda som gäller för att verkligen få någon är en kombination av fina titlar, stor kuk och fet plånbok.

Men så har det väl varit i alla tider.
Samtidigt är de svenska tjejerna ofta väldigt trevliga att umgås med.
De försörjer sig själva, ofta är de framgångsrika i sin yrkesutövning.
Det är bara det att de är väldigt kräsna när det gäller killar.
Mer
18 år 1 månad sedan #37103 av Undrande
Ja, jag asgarvade ska du veta fredric, när jag såg daniels inlägg...men jag höll mig från att skriva ngt. :D


Jag tror dessutom du slår huvet på spiken när du funderar på hur det kulle vara om du var porrstjärna..
Det är egot, att veta att man "ses" som är grejen de normalt kickar på.

Själva sexet är nog inget att hurra för många gånge, man jobbar, men man kan väl ha det jobbigare i yrkeslivet än att få skavsår på snoppen?
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37107 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet fråga till fredric ang porr etc
Som sagt så var det ett internt skämt för att roa de på Viska som läst mina inlägg.
Jag har tagit bort det nu för att det inte ska bli mer missförstånd.
Mer
18 år 1 månad sedan #37109 av Graatass
Jag vill tipsa alla intresserade om att läsa Louse Eeks två böcker om hur det är för kvinnor att arbeta inom sexindustrin.
Hon moraliserar inte utan talar bara om att "det sliter på själen".
Det gäller egentligen bara att gå till sig själv och känna efter hur det känns att gå till arbetet en vanlig vardag. Nästa steg är att fundera över hur det skulle kännas att ha sex med någon som man inte tycker om eller inte känner att man har någonting med att göra. En vilt främmande person. Och spela som att man tycker om det!
Arbetar man i en Pressbyrå eller på ett kontor kan det vara ansträngande att ge någon ett leende som man inte känner sympati för. Nästa steg är att ha, intim, sex med någon som man inte känner och som man, i värsta fall, finner osmaklig och direkt äcklig.
Upplever man dessutom att den personen handlar därför att den tror att pengar ger makt, så kanske man vill dra sig ur. Men det är ju pengarnas marknad. Det är pengarna som ger den personen makten, inte viljan till att göra något gott eller viljan till att hjälpa en medmänniska.
Nej, jag har inga andra referenser än att ha haft helt vanliga arbeten och känt mig tvungen att lägga band på mina känslor för att behålla arbetet.
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37110 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet fråga till fredric ang porr etc
Håller med dig Graatass. Det skulle nog bli enformigt i längden....
Jobbigt för psyket och så...
Egentligen vill jag ju bara ha ett ligg med en "vanlig" tjej.
Men det verkar omöjligt att skaffa.