Vem har barn här inne?

  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #911586 av Jocke
Nä, jag skulle inte ens nästan förstå varför dem finns till! Rent hypotetiskt, så ska ett barn ha föräldrar som är medvetna om varför barnen finns till! Sedan kommer andra aspekter att barnen ska uppfostras och leva ett normalt liv utan att behöva beskydda sina föräldrar.

Barn är väldigt sårbara inför vem av föräldrarna dem ska beskydda, oftast skyddar dem båda, trots att dem medvetet inför barnen visar skilda åsikter, t. ex missbruk eller psykiskt sjukdom. Nä, det är nog bäst för oss att låta bli det ansvaret!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 2 månader sedan #911588 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vem har barn här inne?
Redan som 13-åring visste jag att jag skulle bli sinnessjuk och aldrig få några barn.
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #911597 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vem har barn här inne?
Jag visste ingenting i den åldern, utan bara grät för att jag inte förstod vad andra sade! Det mentala knäckte mig utan att jag visste om det! Jag gjorde en sak, men menade ngt helt annat! Typiskt asperger, men dem törs inte erkänna sitt misslyckande gentemot mig!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #911612 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vem har barn här inne?
https://i0.wp.com/bon.se/app/uploads/2011/11/Sk%C3%A4rmavbild-2011-11-28-kl.-22.00.22.png?resize=442%2C606&ssl=1

Jag fattar fan ingenting, inte ens våran katt kände förtroende för mig, trots att jag gillar djur! Första varningssignalen!

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 2 månader sedan #911619 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vem har barn här inne?
För mig var det självklart att jag skulle ha barn....tids nog....jag har nog alltid känt mig som en barnmänniska. Men tids nog kom aldrig för jag var för sjuk, osocial och svag.
Mer
7 år 2 månader sedan #911647 av mopa
Svar från mopa i ämnet Vem har barn här inne?
Har aldrig viljat ha barn. Har tydligen inte den genen.