Är lite intresserad av en väninna, men...

Mer
5 år 10 månader sedan #1066259 av Richard
Jag tror inte jag kan känna så mycket känslor. Min förra flickvän gjorde slut för 4-5 månader sen eftersom vi inte träffades så ofta, känslorna rann ut, jag tror för oss båda. Men vi är fortfarande goda vänner, men för tillfället har en annan f.d. väninna manipulerat henne att blockera mig, men mitt ex skriver att hon egentligen inte vill det.

Men hur som helst har jag blivit lite intresserad av en annan väninna, kanske är det bara sex jag vill ha, det är svårt att säga. Vi har en hel del kontakt på Facebook o träffas ibland. Hon är söt o snygg, 30 år gammal, men hon missbrukar! Jag vill helst inte umgås med de som missbrukar, eftersom jag själv missbrukat o inte vill riskera att falla dit igen!

Men jag har svårt att säga nej till att bara umgås. En del har kommit hit helt höga, o tjafsar om att de vill köpa mina Iktorivil o Imovane, men nix! Det kan jag direkt säga nej till, det accepterar jag inte! Men svårt att säga nej till att de bara kommer upp på en kopp kaffe.

Vad säger ni, ska jag chansa på henne? Eller hålla mig undan?
Mer
5 år 10 månader sedan #1066267 av Guru
Spontant så var försiktig med tanke på tanke på missbruksrisken.. Men kanske hon använder ytterst lite hash t. e. x och det kanske inte det äventyrar din avhållsamhet från droger
Mer
5 år 10 månader sedan #1066286 av Richard
Tyvärr så injicerar hon en del...
Mer
5 år 10 månader sedan #1066289 av Guru
Okej okej.. Ganska påfrestande att vara med påverkade personer när man själv är clean
Mer
5 år 10 månader sedan #1066298 av Miika
Richard håll dig undan om hon injicerar...
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1066349 av Nissegossen
Yrkes sjukdomen heter hepatit, smittsamt håll dig borta. Du vill inte ha den, gör slut den sprids med infekterat blod blanda kroppsvätskor med umgänget kommer det mycket ont med sig. varning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Nissegossen.