Relationer

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1105061 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet relationer
Man kan inte "läka" nån från homosexualitet/bisexualitet/transvetism. Det e liksom ingen sjukdom.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Recard2016.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105064 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet relationer
Jag tror i alla fall att man kan bli läkt om man har rätt människor runtomkring sig!
Mer
5 år 5 månader sedan #1105105 av Richard
Svar från Richard i ämnet relationer
Jag har knappt kontakt med mitt ex. Men vi är vänner, kanske nått SMS varannan månad. Detta p.g.a. att hon blir så manipulerad av sin kompis (min f.d. väninna) att inte ha någon kontakt med mig, eftersom hon vår (min f.d) väninna blev tjurig på mig.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105108 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet relationer
Jag har heller ingen kontakt med mitt ex, det e p.g.a henne. Hon sa att hon skulle göra några "stora förändringar" o ville klippa alla band med det förflutna. Har träffat henne någon gång när ja promenerat med min hund.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105109 av krokus
Svar från krokus i ämnet relationer

Utomjordingen skrev: Min nuvarande kvinna känns mycket bättre! Hon har läkt mig allt när det gäller bisexualitet, homosexualitet, transvenstid och sånt. Min kvinna lärde mig att allt sånt är inte ok. Jag har hållit mig till min kvinna vad hon har lärt mig... .

Nu hänger jag inte med. Vem var transvestit?
Mer
5 år 5 månader sedan #1105121 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet relationer
"I went to a shrink to analyse my dreams, she said it's lack of sex that's bringing me down, I went to a whore, he said my life's a bore and quit my whining because it's bringing her/him down"