Kill problem

Mer
17 år 7 månader sedan #49677 av Katt
Kill problem skapades av Katt
.? jag har lite kill problem. en kille säger han är kär i mig. vi har träffats några gånger. han ringer hela tiden och skickar sms. jag sa till honom idag. att han visserligen är jätte snäll och trevlig. men att jag inte delar hans känslor. han vill att vi trots det ska umgås som kompissar. funkar det.det känns som han biter sig fasst.vill träffas hela tiden.suck.tacksam för råd.
Mer
17 år 7 månader sedan #49679 av almost distubed
Svar från almost distubed i ämnet Kill problem
dumpa han för att hans känslor kommer inte att svalna
Mer
17 år 7 månader sedan #49757 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kill problem
Jag tycker att du noggrant skall känna efter vad du känner för honom och sedan berätta det för honom. Det kanske är bäst att ni inte träffas tycker jag, men det kanske finns andra här som har bättre råd att ge dig.
Mer
17 år 7 månader sedan #49774 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Kill problem
Obesvarad kärlek är jobbigt för båda... var tydlig mot honom... om du inte vill träffa honom så säg det rent ut, och inge inga förhoppningar om att det kan bli nått...
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 7 månader sedan #49779 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kill problem
Det här nog ett vanligt problem för killar? Vi blir nog gärna lite påstridiga, och vill umgås så mycket som möjligt med den man tror är förälskad i.
Men jag vet tjejer som är likadana, så det är nog inget unikt könsproblem?

Om du känner att han är lite närgången mot dig, så är det enklaste att förbjuda honom att sms:a dig. Om ni är tvungna att umgås, så visa distans och om han pratar med dig, så kan du vara tvungen att vara kort i tonen. Om han har ngt att tänka med, så förstår han säkert det, då kanske ni kan umgås som kompisar, utan särskilda känslor.

Men jag har inga patenterade svar att ge dig, det beror på hur han reagerar, men annars är det rätt vanligt med "stalkers". Trakasserier och dylikt kan undvikas om båda tänker.

Lycka till, hoppas det inte är en "blindgångare"?

Vars är världen på väg?
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #54586 av
Svar från i ämnet Kill problem
Dumpa honom, dissa helt o hållet