Att träffa någon ny.

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1183519 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Att träffa någon ny.
Hände i Slovenien att folk frågade vad ja gjorde o då var ja helt öppen me de o sa "jag är sjukpensionär för ja har psykosproblematik". Oftast brydde sig ingen, en svensk snubbe sa "verkligen? ok, klart du ska va här, vad ska du göra, ska du bara sitta hemma o runka för att du har en sjukdom liksom!? Då vet ja om du e lite frånvarande nångång varför."

Nångång blev det tyst när ja sa min diagnos. De flesta andra radade bara upp sina diagnoser, en snubbe som va min bästis där hade piller för varje problem ja hade, han hade allt o frågade om ja behövde. Han snortade sina mediciner från en spegel o frågade alltid mig om ja ville ha, ja sa "nej jag har egna". En annan finsk kille ville bjuda mig på hasch, jag sa "nej jag borde inte röka det för ja har lite psykosproblem". Men sen typ 3: e gången den skickades runt sa jag "ok ge mig lite! o han sa "ok, if you promise not to go crazy on us you can have some!?". Vilket ja tyckte var rätt roligt o inget hände.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Recard2016.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183536 av björk
Svar från björk i ämnet Att träffa någon ny.
Man kan inte lägga
skuld på psykos "problematik"!
Som medel för att inte ta itu
med de som verkligen sko
klämmer. Det är bara kortvarig
resonemang..

Jag ställer lr ställ dej själv en fråga förresten vad är det jag döljer som är så pinsamt.

Det finns ingen blasfemi
om parentesen inbegriper lätt ledigt och stadigt liv. Det att språk ut......

Annars blir det bara så här
Koko ding dong
Mer
4 år 7 månader sedan #1183538 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Att träffa någon ny.

Recard2016 skrev: Hände i Slovenien att folk frågade vad ja gjorde o då var ja helt öppen me de o sa "jag är sjukpensionär för ja har psykosproblematik". Oftast brydde sig ingen, en svensk snubbe sa "verkligen? ok, klart du ska va här, vad ska du göra, ska du bara sitta hemma o runka för att du har en sjukdom liksom!? Då vet ja om du e lite frånvarande nångång varför."

Nångång blev det tyst när ja sa min diagnos. De flesta andra radade bara upp sina diagnoser, en snubbe som va min bästis där hade piller för varje problem ja hade, han hade allt o frågade om ja behövde. Han snortade sina mediciner från en spegel o frågade alltid mig om ja ville ha, ja sa "nej jag har egna". En annan finsk kille ville bjuda mig på hasch, jag sa "nej jag borde inte röka det för ja har lite psykosproblem". Men sen typ 3: e gången den skickades runt sa jag "ok ge mig lite! o han sa "ok, if you promise not to go crazy on us you can have some!?". Vilket ja tyckte var rätt roligt o inget hände.


Skönt festival folk.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻