Hitta en partner är svårt

Mer
17 år 1 månad sedan #72398 av Projek
Ibland har jag kontakter på datingsajterna men de tar alltid slut, jag vill ha kontakt men inte tjejerna. Att få till en dejt i verkliga livet verkar vara omöjligt. Troligtvis beror det på att man är sjuk.

Kan inte viska ordna en kontaktsida så vi "likasinnade" kan träffas. Det finns en sida för människor som mår dåligt men den är det ingen aktivitet på.

Projek
Mer
17 år 1 månad sedan #72403 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hitta en partner är svårt
Det där med att hitta en partner när man är sjuk är svårt.
Att ha en partner är oxå svårt. Jag har försökt, men det är nästan omöjligt. Har ett platoniskt förhållande, vi träffas ofta, och han är jättegullig o snäll. Men att leva ihop med nån är omöjligt.
Är du med i RSMH? Där kan du träffa likasinnade.
Mer
17 år 1 månad sedan #72404 av Evillynn
Jag vet vad du menar. Jag har hur svårt som helst att hitta en partner jag kan vara med en längre tid. Det finns så få som förstår en och som det klickar med. Man känner sig ganska ensamen till slut :(

Jag har också svårt att ta kontakt till att börja med..
Mer
17 år 1 månad sedan #72406 av Projek
Svar från Projek i ämnet Hitta en partner är svårt
Är med i rsmh, men det verkar som det är mest killar där. Alldeles nyss hittade jag en sajt för funktionshindrade, vi får se om den leder till något. Den ligger under länkar här på viska.

Projek
Mer
17 år 1 månad sedan #72413 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet Hitta en partner är svårt
Um, varför söker du inte en partner på Viska då? Finns ju många här som tycks sakna en partner. Det är väl bara att para ihop de som är lediga.
Mer
17 år 1 månad sedan #72423 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hitta en partner är svårt
Har du försökt med den nya kontaktsajten www.klubbfh.se/ ? Den är nystartad.

Här på sajten går det att posta i forumet i avdelningen E-postvän sökes. Det är en del som redan har postat där.
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewforum.php?f=3]viewforum.php?f=3 [/url]<!-- l -->

Man får också tänka på att många vanliga människor saknar en partner och lever ensamma. Men det är betydligt vanligare att man gör det om man har schizofreni. Jag har för mig att 70 % av de med schizofreni lever ensamma.