Hjälp!

Mer
16 år 2 månader sedan #110046 av Warcloud
Hjälp! skapades av Warcloud
nej, nu orkar jag inte mera.
jag orkar inte leva. Vad kan hindra mig? Inget.
Men ändå så vill jag inte. Men jag orkar verkligen inte.
Jag är rädd för att göra något.
Jag har skurit mig illa i handlederna förut.
Vart kan jag vända mig?:(:( Fyfan.
Mer
16 år 2 månader sedan #110047 av ak
Svar från ak i ämnet Hjälp!
Promenixa till akutpsyk eller försök distrahera de negativa tankarna. Själv brukar jag ta en lång promenad med musik i öronen. Testa att se på en bra film eller läs en bra bok. Funkar det inte så gå till akutpsyk så du inte skadar dig själv.

Lycka till.
Mer
16 år 2 månader sedan #110048 av Warcloud
Svar från Warcloud i ämnet Hjälp!
Det är fullt på psyket. Det vet jag. Varit där för någon vecka sedan!
Och akuten hjälper inte. Man får max stanna en dag.
Jag klarar inte det här!
Mer
16 år 2 månader sedan #110051 av ak
Svar från ak i ämnet Hjälp!

Warcloud skrev: Det är fullt på psyket. Det vet jag. Varit där för någon vecka sedan!
Och akuten hjälper inte. Man får max stanna en dag.
Jag klarar inte det här!


Inte bra. Har själv varit i situationen att det varit fullt på psyket. Satt en natt och såg avhuggna armar och ben i bilarna utanför mitt hus och kände som om någon var ute efter att döda mig. Gick till akuten där de sa: "gå hem och lägg dig i din säng och se en bra film". Jag tycker du skall gå till akutpsykiatrin och förklara situationen. En natt är bättre än ingen om du mår dåligt.
Mer
16 år 2 månader sedan #110053 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hjälp!
ak000,
du vänder på en femöring.
Mer
16 år 2 månader sedan #110054 av ak
Svar från ak i ämnet Hjälp!
Hur menar du nu? Jag tycker inte att alla människor skall ta droger, men jag menar heller inte på att droger måste vara dåligt... För mig har droger varit stundvis positivt -- men för denna person som inte har råd med droger och är negativt inställd till dem, är droger ingenting att rekomendera.