Självmordstankar

Mer
16 år 2 månader sedan #113047 av Saari
Självmordstankar skapades av Saari
Jag står inte ut att vara vaken, vill bara sova. Men när jag sover drömmer jag profetior som jag måste uppfylla i vaket tillstånd. Jag tänker på självmord och på hur jag ska göra, när jag ska göra det, om jag ska göra det. Jag är inte säker. Jag tänkte ännu en gång leka rysk roulette, se om det är nästa överdos eller skärsår i handleden som leder vidare. Någonstans. Jag funderar. Men nu går jag isäng...
  • nudiebranch
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113048 av nudiebranch
Svar från nudiebranch i ämnet Självmordstankar
Jag kan oxå tycka vissa perioder att sova kan vara höjpunkten under dygnet.. Men att vara död är nog en helt annan femma.. För det första kan du ju aldrig uppskatta tillståndet eftersom du ju inte finns helt enkelt.. Tycker du borde ge livet en chans.. du tror inte det kan bli bättre än hur du känner nu???
Det ät värt ett försök.. du har ju bara ett enda liv vad jag vet..
Mer
16 år 2 månader sedan #113049 av ak
Svar från ak i ämnet Självmordstankar
Är även du trött på den eviga kampen?
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113052 av
Svar från i ämnet Självmordstankar
Prata med någon om tankarna?
Mer
16 år 2 månader sedan #113057 av Geta
Svar från Geta i ämnet Självmordstankar
Har läst på din hemsida. Är det ett boende på gång?
Det är säkert klokt att inte fundera på ryskt roulette
nåt mera.
Det är trots allt bättre med skön sömn, som man vaknar
upp ur.
Har du fått ordning på din medicinering?
Mer
16 år 2 månader sedan #113145 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Självmordstankar
Tur på sätt och vis att du redan är inlagd, när du har självmordstankar. Hoppas att det löser sig för dig på något sätt, så att du snart blir utskriven. Hoppas att du har någon psykolog eller kurator att regelbundet samtala med så att du får fler impulser till tankar om ett bättre liv. Jag tror att du behöver mycket samtal.