bra början på de nya året!!!

Mer
18 år 3 månader sedan #30049 av lilla my
NEJJ
Stog i duchen idag med rakbladet i näven, skar mej i ena
armen, FAN säger ja bara.
Fattade inte förrens efteråt att jag hade gjort de..Nu gör de ont, ont ,ont

Vill inte göra de här mot mej själv igen, men min ångest är så stor att jag
håller på att tappa fattningen om mej själv.

Måste få berätta vad jag har upplevt sen i sommras jag tror att de är något fel på mina ögon trots att jag har gjort ett flertal undersökningar..
När jag är utomhus ser jag genomskinliga "flugor"eller va de är,de flyger i alla fall.De är ovanför mej hela tiden och flyger.Och nnaturligtvis är de ingen annan som ser dom. Ibland tror jag att de är den andra dimensionen som bryter igenom.Kan de vara så???Att vi lever i en andra dimension alltså.+!

Egentligen är vi inte här fast vi är här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mer
18 år 3 månader sedan #30055 av Isa-Alise
Mer
18 år 3 månader sedan #30078 av Admin1
Försök få hjälp mot din ångest, så du inte skadar dig själv. Det finns flera läkemedel som har effekt mot ångest, som läkare kan skriva ut. Om man drabbas av ångest så kan den lindras om man berättar för någon annan om sin ångest. Är man ensam kan man skriva ner det på ett papper. Sedan tänker man att ångesten bara är en känsla och att den är övergående. Avslappningsövningar kan vara bra också här.

Hoppas att dina syner med flugorna försvinner. Vilka mediciner använder du för tillfället?
Mer
18 år 3 månader sedan #30107 av lilla my
Just nu äter jag zoloft mot min depession och xanor mot min ångest,men vill inte knapra så mycket av xanor,rädd att bli beroende.Men de kanske är bättre än att göra mej själv illa för de vill jag inte heller...

jag tror inte att flugorna jag ser, har med mitt psyke att gör, eftersom jag bara ser dom utomhus.De är nåt fel på ögonen!!!

GOD FORTSÄTTNING på år 2006 allihopa här inne!!
Mer
18 år 3 månader sedan #30137 av Saari
Angående det där med flugorna... Du säger att de typ är genomskinliga. Jag brukr se sådant, men att det är typ smuts som finns på ögat. Det kan ju ingen annan se än en själv. Jag ser det hela tiden. För mig brukar det se ut som kartor eller baciller, det är faktiskt intressant att titta på... Men jag vet inte, hur ser du de där flugorna?
Mer
18 år 3 månader sedan #30139 av AmandaS
Hej Lilla My,
Jag har samma teori som Saari angående "flugorna" du ser. Jag ser också såna när jag är utomhus, särskilt om det är sol eller snö ute. När jag upptäckte dem för några år sedan trodde jag att det var något som var fel så jag frågade en läkare. Han berättade att det är döda blodkroppar som flyter omkring i vätskan innuti ögonen och det är helt ofarligt. Tror du att det kan vara detta du ser? I så fall kan du andas ut vad gäller det problemet i alla fall. :)