noll tolerans mot droger.?

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111053 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet noll tolerans mot droger.?
nej cannabis är inkörsporten till tyngre droger.
jag haft polare som har missbrukat cannabis och de har alla varit väldigt sjuka.

de som håller på med cannabis kommer med stor sannolikhet prova tyngre droger också.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111056 av Recard2016
Som sagt, min kusin har tagit de flesta drogerna i många år. Han är en av de mest vettiga människorna ja känner, har t.o.m. ett välbetalt jobb. Jag har rökt cannabis, har aldrig provat tyngre droger, i Kanada röker alla hasch, de e lika vanligt som alkohol där, även lagligt numera.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Recard2016.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111059 av Geta
Svar från Geta i ämnet noll tolerans mot droger.?
Min kompis använde hasch i tidig ålder. Hon fastnade på en infantil nivå och kan inte ta hand om sig själv.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111062 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet noll tolerans mot droger.?
cannabis missbrukarna blir oftast nojiga och får hash noja mm.

de blir sjuka av det.

tycker att det är bra att cannabis är olagligt och så skall det vara också ju de är en tung drog och inte en lätt drog.:stopp :ajaj
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111167 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet noll tolerans mot droger.?
25 % av de med schizofreni har missbruk och 25 % till har haft missbruk tidigare, men det är lite lindrigare bl.a pga brist på pengar.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111210 av Nissegossen
Faran är för oss är benzo i alla dess former, klassat som knark av myndigheter, men som skrivs ut av psykiatriker, benzo är totalt livsfarligt i vilken dos som helst och folk dör på den. Ni som har, skaffa avvänjning från den. Inga jag kände som använde benzo lever idag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum