noll tolerans mot droger.?

Mer
5 år 4 månader sedan #1111041 av Richard
Svar från Richard i ämnet noll tolerans mot droger.?
Alla mediciner o stimulantia räknas som droger. Apotek heter "Drug store" i USA. Men i dagligt tal menar man narkotika när man talar om droger. Jag har provat nästan alla droger, utom GHB, men missbrukar inte nu längre. Men jag har 3 st olika narkotika lagligt utskrivet, klonazepam (Iktorivil), pregabalin (Lyrica) o zopiklon (Imovane). Det är då inget missbruk eftersom jag endast tar förskriven dos.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111043 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet noll tolerans mot droger.?
ja det är bra det droger är inte bra jag har aldrig hållit på med det men jag blev ändå sjuk ändå utan det.:oops: :cry:
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111044 av Recard2016
Finns de som hållit på med droger hela livet o aldrig blivit sjuka.

Min kusin har tagit skitmycket droger, han har super starkt psyke o har aldrig blivit sjuk.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1111046 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet noll tolerans mot droger.?
men de som håller på med cannabis eller hasch får hasch noja och blir paranoida av det.
jag haft polare som har hållit på med cannabis och de har alla varit sjuka av det och fått noja.

Hippie

men vem vill vara en knarkare då seriöst.?
KENTA OCH STOFFE


finns en bra film som handlar om knarkare.

denna här.



denna film gestaltar knarkares vardag.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111048 av Recard2016
Mitt förra ex sa alltid "lita aldrig på en knarkare!". Men tror ja föredrar denna filmen;
Mer
5 år 4 månader sedan #1111049 av Richard
Svar från Richard i ämnet noll tolerans mot droger.?
Requiem for a Dream är en mycket bra film. Man fick sig en liten tankeställare vare sig det gäller illegalt missbruk (sonen) eller för mycket lagligt utskrivet (mamman).