Cannabis gör en dum i huvudet?

Mer
4 år 10 månader sedan #1157036 av wasp
Dave skrev: Om man redan är koko i skallen då? Kan väl inte bli värre? Du får testa, så kan du intyga det!
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1157083 av Nissegossen
Stoppade innan en holk, vill inte dra upp det igen det står redan på viska.se det var ett livsavgörande beslut. Det har varit narkotika klassade benzo, nu vägrar jag allt benzo. Har prövat men så kort tid att jag aldrig blev beroende. inget att slå sig för bröstet över, men det är en del som gjort att jag fortfarande lever och det beroendet när folk blir fast för det, det är så lätt att bli beroende och svårt att ta sig ur det.tycker synd om dem som är beroende och det är lätt att bli missbrukare samt att begå brott för att få pengar till att köpa mer knark.

Hon som ville dela en holk med mig, begick självmord

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Nissegossen.
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1157112 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Cannabis gör en dum i huvudet?
Ja jag vet inte vilka du känner MsTibbs och inte känner. Mina drogvänner har vissa varit extremt smarta. Men ja Geta har rätt man fastnar i utvecklingen. Och ja det är vetenskapligt att bevisat att cannabis sänker IQ! Och Dave man blir mycket mera allvarligare psykotisk om man har den känsligheten!
Ja du Nissegossen ska alltid skrämmas med döden. Vetenskapligt bevisat att det är extremt begåvade som fastnat ibland i drogmissbruk!
Mer
4 år 10 månader sedan #1157138 av Klanggedin
Är det samma med alkohol? Att man stannar i utvecklingen?
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1157140 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Cannabis gör en dum i huvudet?
Nej däremot vid alkoholberoende förstör man den delen av hjärnan som följer samtal amygdala så får man svårt att följa vad som det pratas om. Så man lite efter på det sättet.
Mer
4 år 10 månader sedan #1157141 av Klanggedin
"följer samtal amygdala"?