Massmedia

Mer
17 år 3 månader sedan #63597 av mopa
Massmedia skapades av mopa
Jag hoppas i den här tiden med uppmärksamheten i tv o tidningar om hur farliga vi psyksjuka är, att mina grannar inte får reda på att jag är schizofren. Jag är ju farlig enligt massmedia ! Jag som inte ens kan slå ihjäl en geting på sommaren! Det är bara min pappa som vet om min sjukdom. 8O
Mer
17 år 3 månader sedan #63620 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Massmedia
Mopa,

Du är inte schizofren... du är du... du är en människa som har sjukdomen schizofreni... det är en stor skillnad... se inte dig själv som en sjukdom... du är så oerhört mycket mer...
Mer
17 år 3 månader sedan #63691 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Massmedia
Jag tycker att denna gång har media varit mer balanserad än tidigare. Man har sagt att 95 % av de med schizofreni inte begår några våldsdåd och är på sin höjd en fara för sig själv. Det har varit mycket värre skriverier i pressen vid tidigare våldsdåd. Jag påverkas inte längre av tidningarnas skriverier för jag har upplevt det så många gånger tidigare. Jag har blivit van vid det.
Mer
17 år 3 månader sedan #63774 av Bitte
Mer
17 år 3 månader sedan #63777 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Massmedia

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 3 månader sedan #63888 av almost distubed
Svar från almost distubed i ämnet Massmedia
psyksjuk och stolt skit i vad andra tycker och tänker dom friska kan vara sjukare än vad man tror