Utskriven!

Mer
16 år 9 månader sedan #84763 av Aspergergirl
Utskriven! skapades av Aspergergirl
Nu är jag hemma igen! Tyvärr mår jag fortfarande skit och skar mig så fort jag kom hem. Psykologen följde med mig till vårdcentralen så de fick plåstra om mig. Nu sitter jag på biblioteket och skriver. Väntar medan min psykolog har lunch. De ska ha konferens klockan ett och då ska de prata om min situation. Psykologen ska föreslå inläggning igen. Om det går vägen är tveksamt för jag vet att min läkare är emot det. Men försöka går ju!

Jag klarar verkligen inte av att vara hemma. Får sån ångest så jag kan inte hantera den. Och jag varken äter eller dricker. Har inte ätit på fyra dygn och hungern är inte lika påtaglig längre. Jag har lite övervikt att ta av så det är nog ingen större fara att svälta ett tag.

Livet är tungt och jag har mycket självmordstankar. Vet inte hur jag ska komma ur denna svackan. /A *ledsen*
Mer
16 år 9 månader sedan #84765 av Geta
Svar från Geta i ämnet Utskriven!
Vad skönt att semestrarna börjar ta slut, så att dina psykologer och pedagoger börjar komma tillbaka.
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
16 år 9 månader sedan #84767 av vnv
Svar från vnv i ämnet Utskriven!
Tänker på dig Aspergergirl!
Det kanske kan bli bättre med inläggning iallafall. Då får du åtminstone mat och dryck i dig och du är omhändertagen.
Försök undvika att skära dig själv! Det gör ju inte saken bättre eller hur?
Prova med att stå ut med ångesten hur det än känns.
En dag i taget du vet....

Kram
vnv
Mer
16 år 9 månader sedan #84769 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Utskriven!
Väntar och väntar och väntar... Psykologen kunde inte ge något definitivt besked utan läkaren har lovat att ringa upp mig och informera om vad som kommer att hända härnäst; om jag blir inlagd igen eller ej. Så jag väntar alltså på läkarsamtalet.

Jag är med andra ord hemma nu och ångesten har tagit stryptag på mig. Vill göra mig illa igen men kämpar allt jag kan för att stå emot. Det är så tungt att leva. Jag vill bara dö. Livet är ett helvete. Törstig är jag också men jag tänker banne mig inte dricka något. Jag får plåga mig själv på detta vis. Det är rätt åt mig att lida. /A
Mer
16 år 9 månader sedan #84772 av Geta
Svar från Geta i ämnet Utskriven!
Men, vem är det som du vill straffa med att inte dricka?
Mer
16 år 9 månader sedan #84777 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Utskriven!

Geta skrev: Men, vem är det som du vill straffa med att inte dricka?


Jag vill straffa mig själv för att jag är en sån idiot rent ut sagt. Jag kan inte göra någonting bra. Allting jag gör blir fel. Hela jag är ett enda stort misstag som borde raderas från denna jord. /A