BEHÖVER EN PERSONLIG TEXT FRÅN NÅGON MED SCHIZOFRENI

Mer
6 år 2 månader sedan #1017707 av Richard
Du får gärna ta min kommande bok, Rum 7: :rotfl
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=22&a...amp;t=48721#p1010712 [/url]<!-- l -->

Vore kul om den kom till nytta. Det står bara mitt förnamn, allt annat är bortsuddat.
Mer
6 år 2 månader sedan #1018000 av Admin1
Ärftligheten för schizofreni är 80 %. Cannabis kan ge schizofreni 10 år tidigare.
Mer
6 år 2 månader sedan #1018037 av Nissegossen

Asblarfg skrev: Hej! Jag har ett gymnasiearbete där jag skriver om psykisk ohälsa och olika psykiska störningar och jag skulle behöva en livssammanfattning från någon med shizofreni, något på kanske 500 ord. Det är helt anonymt och jag ska endast använda den personliga texten för att analysera kring vad som kan ha orsakat/utlöst den psykiska ohälsan utifrån det jag läst i psykologin. Hör gärna av er vid intresse, min mail är: <!-- e --><a href="mailto:swaggie@spray.se]swaggie@spray.se[/url]<!-- e -->

www.viska.se/forum/viewtopic.php?p=98754#p98754

En radioteater föreställning har jag varit med om att skriva texter till. Den ligger någonstans på viska, men i det får du fråga Admin eller moderator om, jag har visserligen skivan, den första direkt från inspelningsdatorn. alla som är med har Schizofreni, dock min röst är utsagda av skådespelare och det är taget från tre texter som jag skrivit

Bad Admin om hjälp du bör hitta den på denna länk
www.viska.se/download/nisse.wma

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum