Hur mycket kaffe dricker du på en dag?

Mer
8 år 11 månader sedan #742199 av Zoidar
Hur mycket kaffe dricker du?

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 11 månader sedan #742207 av Zoidar
Jag dricker i muggar på 4dl.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 11 månader sedan #742210 av Geta
Jag dricker 2 muggar kaffe. En till frukost och en på eftermiddagen. Sedan jag slutade med insomningstablett
för en månad sedan dricker jag inte kaffe efter 16.00. Mitt favorit pulverkaffe har de antagligen gömt i affären.
Det ska vara stöldbegärligt. Nu brygger jag kaffe i stället.
Mer
8 år 11 månader sedan #742222 av Nissegossen
3 muggar kaffe, På morgonen med medicinen, en eller två muggar under dan och den sista sväljer jag ned nattmedicinen med

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #742256 av Richard
Brukar bli 3 muggar på morgonen, sen en på Spiran (min dagverksamhet), så oftast blir det 4 st. Idag är jag ledig o kommer att spendera större tiden vid datorn, då måste jag alltid ha kaffe.
Mer
8 år 11 månader sedan #742261 av Utomjordingen
När jag var på psyket i höstas så hatade jag att inte kunna dricka kaffe när jag ville. Jag ville inte vänta timmar på 07:00 kaffet om jag råkade vakna klockan 05:00 på grund av en annan patient som väckte mig för att han ville ha en/flera cigarett/er.

Annars, det är härligt att vara ute i samhället och leva i oregelbundna tider - lite som Jesus på något sätt- och kunna sätta på kaffe, äta mat, dricka öl med mera precis när jag vill.

Jag dricker kaffe i olika mängder kaffe var och varannan dag - det beror på om jag tillexempel dricker öl den dagen för då dricker jag mindre kaffe.

Jag vill alltid ha kaffe innan jag lägger mig för då somnar jag gott för annars får jag spänningsverk (spända axlar) på morgonen om jag inte drack kaffe innan läggdags.