Senaste nytt om mej

Mer
8 år 8 månader sedan #769783 av tequilarose
Har fått en värstingläganhet som är toppmodern. Ska skriva hyreskontrakt nästa vecka. Har inte lyckas sluta röka pga biverkningar från zybanen. Fortfarande singel. Har fått en ny vän iaf. Nygammal rättare sagt. Ska bli skönt att flytta från det här boendet. Har köpt en knapptelefon och sagt upp internet på min padda. Så jag kommer sluta surfa för jag är extremt beroende av surfandet vilket förstör mitt liv. Ska börja träna istället och äta nyttigt och ska börja studera.


Fortfarande singel och manipulativ. När jag sätter mina oskyldiga ögon till så flyr inte män utan tittar nyfiket på vem jag är men när jag är mej själv flyr dom. Det enda jag vill ha en pojkvän han måste vara trogen under tiden jag får göra vad jag vill finns det?
Mer
8 år 8 månader sedan #769784 av tequilarose
Svar från tequilarose i ämnet Senaste nytt om mej
Ja jag vet inte om min nya lägenhet ska vara minimalistiskt eller ser ut som en primadonna bor där, vilket var det nu jag skulle jag ha det som..... Tja de lärda tvistar om.....
Mer
8 år 8 månader sedan #769787 av Lena Larsson
Svar från Lena Larsson i ämnet Senaste nytt om mej
Tja hallen b r u k a r man göra minimalistisk av utrymmesskäl, men varför inte ösa på med primadonna om du känner för det.
Mer
8 år 8 månader sedan #769788 av tequilarose
Svar från tequilarose i ämnet Senaste nytt om mej
Tja jag vet juh inte om jag känner för det.
Mer
8 år 8 månader sedan #769790 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Senaste nytt om mej
jag gillar din stil^^
kram!
Jesus/magnus

John 8:31-32.
Mer
8 år 8 månader sedan #769800 av lärjungenMatteus
Kom ihåg att visa gästfrihet, ty det har hänt att de som gjort det har haft änglar till gäster utan att veta om det.