Köpa tobaksblad och kvarn för billigare cigaretter, erfarenhet av detta?

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1274967 av Nissegossen
Ja, jag gjorde mina egna cigarretter utav råtobak . Kolla alla länkar jag lägger in härunder, söksidor
www.google.se/search?hl=sv&sxsrf=ALeKk01...DIB8wQ4dUDCAY&uact=5

www.google.se/search?hl=sv&sxsrf=ALeKk02...kpYsKHcb5DkAQ4dUDCAs

www.nettotobak.com/tobak/filter-papper-hylsor/

Jag själv köpte billigare än på nätet på nettotobak på Wieselgrensplatsen på nettotobak där, då jag slapp frakten och åkte och köpte en gång i månaden

Har funnit att Nettotobak har billigast pris för mig. Har tyvärr redan gett bort allt som behövs för att rulla cigarretter. Jag själv snusar nu och jag köper snus från samma, alltså Nettotobak men på Odingatan i Göteborg

Köpte Cuthof tobak då den är bättre än Cobra. dock dyrare, kan inte kommentera det ytterligare

Såg nu hur ni alla har pekat ut mig, men först efter jag lade in min text, för er övriga snusare går det att göra er egen snus på samma sätt, några av er är ju snusare men att hålla på med det från grunden ger lössnus men välj ut er egen snus begär den portionstillverkad så får nu den i en blöja att lägga in direkt. Ni får den i en större förpackning, ni får själva söka på det, ty ni har inte kommit med en förfrågan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274972 av vnv
På Römö i Danmark odlar man tobak (igen!!) sedan några år och där produceras exklusiva handrullade cigarrer som är SVINDYRA...

/vnv
Mer
Mer
3 år 8 månader sedan #1274974 av Geta
Varje julafton sänds TV-programmet "Kan du vissla Johanna?" med Per Oscarsson. Där köper pojkarna en fin cigarr till sin låtsas morfar.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1274975 av Nissegossen

vnv skrev: På Römö i Danmark odlar man tobak (igen!!) sedan några år och där produceras exklusiva handrullade cigarrer som är SVINDYRA...

/vnv

Utanför det som var centrala stan på den tiden odlades det tobak, men av dålig kvalitet
blog.zaramis.se/2020/01/26/tobaksodlingen-i-goteborg/

www.folklivsarkivet.lu.se/fileadmin/user.../fraglist/LUF_27.PDF

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1275068 av Stoneage
Tack för info och vägledning "Nissegossen"!, snällt.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.