Min viktnedgång! Uppdatering!

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276075 av Pimed
Min viktnedgång! Uppdatering! skapades av Pimed
För flera år sen gick jag ned 60 kg vilket jag inte gått upp. Sedan förra året i sommar har jag kämpat med vikten som är kvar att banta bort. Så sedan förra året i somras till den här sensommaren har jag gått ned sammanlagt 15 kg. Och nu har jag bara 34 kg kvar. Kanske 24 kg. Får se hur det blir på kroppen hur den ser ut vid 24 kg viktminskning. Måste få bort magen. Kanske räcker med 24 i viktminskning.

15 kg hurra! Känner mej verkligen peppad att gå ned i vikt mera!
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276076 av Maxjohan1983
Bra jobbat Pimed! kämpa på!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1276080 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Min viktnedgång! Uppdatering!
Tack snälla!
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276091 av Zoidar
Lycka till Pimed! Det svåra är ofta behålla vikten man gått ner till.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 8 månader sedan by Zoidar.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276099 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Min viktnedgång! Uppdatering!
Jo det är svårt för många. Men när jag blev riktigt fet käkade jag onyttigheter över alla gränser. Så gick jag upp extremt mycket. Men jag har slutat med detta så jag går inte längre går upp i vikt. Det var massa år sen som jag gick ned 60 kg och det har gått massa år utan jag har gått upp det igen. Pga jag ändrade mina matvanor livet ut. Men häromdagen käkade jag en hel påse chips utan att gå upp i vikt så ibland unnar jag mej nåt onyttigt. Men den dagen käkade jag bara nån frukt och en macka och ingenting annat pga chipset får jag räkna som en heldags matintag. Vilket påse chips innehåller kalorimässigt om inte mer än så. Men iaf så därför tror jag att jag går inte upp i vikt för jag hoppar över nästan all mat den dagen. När jag käkade onyttigheter hela min vakna tid varje dag så var det inte så konstigt att jag blev ett riktigt jävla fetto. Men det är massa år sen som jag gjorde det och det var pga mediciner som gjorde mej sjukligt sugen på att äta onyttigheter hela min vakna tid varje dag. Därför har jag lyckan att behålla min vikt vid nedgång när det inte längre är så. Dessutom har min magsäck sjunkit tillbaka efter jag kämpade med hungern. Så numera är jag inte hungrig på det sättet att jag överväger pga mediciner gjorde mej så hungrig så jag röjde ut rejält min magsäck. Efter kamp mot hunger så lyckats man äta normalt i ett eller två år så sjunker magsäcken tillbaka.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276126 av Admin1
Lycka till! Det är svårt att gå ner i vikt.