Språkfascist

Mer
3 år 4 månader sedan #1303041 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Språkfascist
Jag är mitt i hela joxet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1303042 av Geta
Svar från Geta i ämnet Språkfascist
Joxa med trasan.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303056 av memphis
Svar från memphis i ämnet Språkfascist
Det går inte att hindra engelskan från att invadera vårt språk. Språket är en dynamisk process som aldrig står stilla och aldrig blir färdig.

Som det heter i låten: ten thousand armies could not hold me back. Det är engelskan.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303077 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Språkfascist
Vissa har kognitiv nedsatt funktion vid schizofreni som kan vara en av anledningarna varför vissa är sämre på svenska. Dessutom finns det som har läs och skrivsvårigheter som tex dyslexi som är vanligt vid schizofreni. Vissa andra kanske var mobbade på skolan och gick inte dit och lärde sig som du vill "korrekt svenska". Vilket är vanligt vid schizofreni att man hade inte en normal uppväxt. Det finns säkert en tusentals naturliga orsaker och anledningar varför vissa inte kan svenska lika bra som dig Fantasio som är fullt logiska! Sedan finns säkert en tusentals som kan bättre svenska än vad du kan. Finns större problem att irritera sig över. Som tex vi människor exploaterar och förstör planeten. Jovisst vi kommer inte leva i framtiden men det kommer våra barnbarn barns och så vidare göra. Tänk på det och börja sopsortera vilket du säkert inte gör. Jag har sopsorterat sedan jag var bara ett litet barn. Så börja du oxå sopsortera! Bidra du oxå på ditt sätt. Där du faktiskt kan göra skillnaden. Så gör det!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303082 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Språkfascist
Fantasio, varken du eller jag eller någon annan av oss är ingen sopa som bara är slänga sätt oss till återvinning är du snäll. Då räknas inte heller du som sopa och går till återvinning lägg dig själv i facket ädelmetall. Så blir du luttrad....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303086 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Språkfascist
Gå och lägg dig snutten!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.