Skulle vilja tala med en präst

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1264951 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Skulle vilja tala med en präst
Gå tillbaka i historiken? Då finns det som du skrivit kvar väl?
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1264955 av Nissegossen
sv.wikipedia.org/wiki/Kyrkans_SOS

Gå tillbaka i historiken? Då finns det som du skrivit kvar väl?

Antagligen men det är osäkert om Admin sparat det. Men min vän som var chef där, vilken troligen är pensionär hans yngste son har det helt lämpliga namnet Nils jag stod fadder till honom när han döptes. Han har två barn till men den texten återställer jag inte


Pojken Nils lever nu som volontär i Indien

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1264957 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Skulle vilja tala med en präst
Vad pratar du om Nissegossen? I vilket sammanhang passar det du skriver in på den här tråden? Det är Björks tråd!!

Länken du länkade var bra! Läste om det och det låter som ett bra ställe att ringa till eller skriva till. Jättebra Nissegossen!
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1264961 av Nissegossen

björk skrev:

Geta skrev: Vänd dig till närmaste kyrka och be att få tala med en präst eller diakon.




SÅNA HÄRA !
[img


Du kan ju ringa kyrkans SOS och prata
sv.wikipedia.org/wiki/Kyrkans_SOS

De har även jourhavande präst med. Samt vänd dig till den biståndsbedömare som finns i regi av socialtjänsten och säg i telefon jag vill ha en Kontakt Person om du får rätt till det kontakta den social sekreterare du har en som du har, hon kan vara behjälplig att hitta någon till dig. Det kan vara en präst efter att jag talat om för socialsekreterarens fråga om vilka ämnen jag tycker är intressanta och ur rockärmen dök en präst upp som finns där för ändamålet. Han som jag har, har gått i semester till Augusti då han återkommer. Dessutom har han själv haft viljan att vara med på alla möten jag haft med både socialen vilken han rakt av huggit ned jäms fotknölarna pga att jag inte längre den socialsekreterare jag hade innan kort sagt hade jag inte sagt stopp hade han gått ut offentligt med vad han tycker om socialtjänsten inte hjälpt mig på något sätt vilket de borde gjort. Du får prata hur mycket du vill efter jag dött har jag sagt till honom.

björk för kontakt med kyrkans SOS kolla här under
www.google.se/search?hl=sv&sxsrf=ALeKk00...Xdpeg&sclient=psy-ab

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Nissegossen.