Jag förlorade kampen om min mamma

Mer
7 år 1 månad sedan #917446 av Lelle
Min mamma bor på mentalsjukhus sedan många år. Hon hade Schizofreni redan när jag föddes, hon var sjuk redan då och idag säger hon att hon inte minns någonting. När jag var på besök till det sjukhus hon bor på var jag ledsen, för jag visste att jag måste gå... Min mamma kände av att jag var ledsen, hon tog mig i handen, småskratta och sa mitt namn och sa att jag inte skulle vara ledsen. jag gav allt men vi var tvungna att vända om och lämna henne där. Jag borde ha stannat.. !!
Mer
7 år 1 månad sedan #917447 av Lelle
jag älskar mina föräldrar i sverige till 100 %, tur att jag har dem för har jag inte dem har jag ingen mamma som bryr sig. jag gjorde ett försök med min biologiska mamma, jag gav en chans, gav allt men från henne sida var det inte på samma sätt. då vet jag
Mer
7 år 1 månad sedan #917448 av Geta
Hur skulle du ha orkat det?
Mer
7 år 1 månad sedan #917449 av Lelle
hade nog inte orkat när jag och min bror stod bredvid vårt forna barnhem tog jag mycket skada. barnhemmet var nog värst, när vi kom tillbaka till hotellrummet bröt jag ihop och kastade ifrån mig mobilen. det var något på den byggnaden som jag kände igen och det var ett sorgligt minne det
Mer
7 år 1 månad sedan #917450 av Lelle
Men min mamma har det bra, hon får mat,säng,tak över huvudet och mediciner. hon behöver inte ens betala sjukhuset något . hon har det väldigt bra
Mer
7 år 1 månad sedan #917451 av Lelle
jag kan inte gå tillbaka till barnhemmet och se den byggnaden igen, kommer bli ledsen igen bara