Får hjälp av mitt syskon

Mer
3 år 3 månader sedan #1311629 av krokus
Svar från krokus i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Jag har förstått att LED är att föredra framför halogenlampor.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311631 av memphis
Svar från memphis i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Det är för att du är blondin Fantasio, som du inte kan skruva i en glödlampa?

I sommar ska jag eventuellt hjälpa min bror att måla hans ny från fabrik fjällstuga. Det kommer isf att bli roligt med lite fjällsemester. Kan ju vara myggigt förstås men jag har en mygghatt nånstans i mina gömmor.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311638 av Nissegossen

Geta skrev: Alla mina kusiner lever. Vi är inte så många. Alla har gått i pension.

Jag är yngst av farfars 25 barnbarn många kusiner är döda samt jag säger att den enda begravning i fortsättningen är med på är min egen. Som min syster sade när min svåger dog. Stanna hemma, jag vet hur dåligt du mår på begravningar. Således hon vet om hur dåligt jag mår på begravningar och jag vill inte gå på någon mer heller. Mina syskonbarn kanske inte tar det så bra, men det är så det är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1326684 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Imorgon ska jag o syrran gå på stan. Vi ska köpa mig en vanlig (stationär?) telefon och kanske till och med en mobiltelefon. Men jag behöver förstoringsglas för att kunna läsa vad som står på skärmen. Mobil är nästan ett måste i dagens digitaliserade samhälle.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326686 av memphis
Svar från memphis i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Ja du måste ha en smartphone Fantasio! Det är skit skoj! Om du inte ser smått påskärmen ska du skaffa ett par läsglasögon också.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326700 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får hjälp av mitt syskon
Jag skulle installera mammas nya telefon idag, men kom på att man måste ha wifi för att kunna byta bank-ID't (man måste kunna vara uppkopplad på båda telefoner samtidigt) o det har hon inte. Så hon får komma hem till mig så installerar jag den.

Men sen sa min syster att mamma har glömt koden till SIM-kortet, då kan man ju inte ens starta om telefonen... Jag har sagt till min mamma att hon måste komma ihåg sina koder, men ändå slarvar hon bort dom. Då får hon beställa ett nytt SIM-kort först!
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Richard. Orsak: Stavfel