Anhörig, hjälp!

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270301 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anhörig, hjälp!

Anhörig j skrev: Jo, det är självklart


Vet inte hur hjälpa er. det är en resa både för dig hjälpa dig och honom, resans slut är inte behållningen av resan det är ointressant det är själva resan, dvs livet

Har han fallenhet för att måla, om så vore ta med papper pennor vattenfärg kritor ett intresse kan vara vägen ut, musik skriva har han en talang ge han medel att utöva det om han ligger på avd. Att göra något som intresserar personen ger honom något han kan utföra sätter andra tankar i huvudet. Ordet bön betyder samtal, nu råkar jag vara en kristen gå in i kammaren och bed alltså prata vad du vill ha sagt, i ande och sanning i det har Jesus sagt att du får ett svar. Enda jag kan tolka det genom att tala om vad du vill säga. Såsom Jesus sade till lärjungarna det ni viskar om skall ropas ut från hustaken du är på rätt ställe här viskar vi vi hörs över hela klotet

Som en man han hade råkat ut för en olycka han stod på låg ålder vad gäller intelligens men han kunde göra otroliga figurer i lera han gjorde dem på det betalade han allt för sitt uppehälle genom otroligt fina natur trogna djur med sina händer. Han sade själv Gods Gift

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270406 av krokus
Svar från krokus i ämnet Anhörig, hjälp!
Vilken substans är det han/ni missbrukar?

Jag har varit medberoende till missbrukare, både amfetamin och alkohol (olika personer).

Skriv Pm om du hellre vill det!
Mer
3 år 8 månader sedan #1270408 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Anhörig, hjälp!
Ge fan i att knarka om ni inte pallar med det.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 8 månader sedan #1270411 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Anhörig, hjälp!
Finns det någon form av anhörigstöd du kan söka från kommunen du bor i?
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270495 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Anhörig, hjälp!
Hej, tänker som Vittrad. Det kan finnas anhörigstöd i din kommun. Bara ring växeln i din hemkommun och fråga vart du ska vända dig. Lycka till!
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Skellington.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1270527 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Anhörig, hjälp!
Han har allvarligt skadat dig verbalt. Ofta såna män slutar aldrig och slutar med misshandel. Ibland våldtäkter eller mord. Du älskar honom mera än vad han älskar dig. Han är ett svin. Träffa andra män är mitt råd till dig. Man ska veta när det är dags att gå vidare!