Yrkesutbildning.?

Mer
8 år 21 timmar sedan #824221 av charlie2
någon mera än mig som har någon yrkesutbildning där ute.?

stjälv så har jag möbelsnickeri,finsnickeri ,möbelmåleri som utbildning häll på med det under 4 års tid ca.
Mer
8 år 19 timmar sedan #824249 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet yrkesutbildning.?
Kan bara säga att min förre granne polisen var utbildad möbelsnickare i botten. Själv har jag det som det kallades på den tiden Fackskole Ingenjörs examen. Har knappt jobbat som det utan råkade få ett sommarjobb och på hösten kallade personalchefen upp mig på kontoret som sade alla vakanser är tillsatta så du kan inte jobba här längre. Men sade han det finns en internannons inom koncernen, du får jobbet bara du söker det. Numera kan jag titulera för något som på den tiden kallades Pannknekt och jobbade i brygghuset med att koka vört. Numera kallas samma jobb processoperatör.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 19 timmar sedan #824253 av Geta
Svar från Geta i ämnet yrkesutbildning.?
Är utbildad som sjukvårdsbiträde och arbetsterapeut. Har sysslat med vård, rehabilitering
och omsorg sedan 1966.
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
8 år 18 timmar sedan #824258 av Miika
Svar från Miika i ämnet yrkesutbildning.?
Jag är utbildad som styr- och reglermekaniker men har aldrig jobbat med det
Mer
8 år 18 timmar sedan #824278 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Yrkesutbildning.?
tror på att jobbar ett par timmar per dag är helt ok.
ca 6 timmar per dag är inte så farligt.man ju även få taxi till jobbet okcså om man vill det. :?:
Mer
8 år 17 timmar sedan #824302 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Yrkesutbildning.?
Jag har gått processteknisk utbildning på gymnasiet. Den skulle ge anställning på pappersbruk, men jag sökte konstigt nog inte jobb där.