Finns det något man kan göra för att tjäna lite extra pengar

Mer
7 år 1 månad sedan #915704 av cecilia76
Bli mula och hamna bakom lås och bom i Thailand :mrgreen:
Mer
7 år 1 månad sedan #915706 av Johndoe333
Du kan ju vara cam modell. På Cam4 eller Chaturbate. På Cam4 finns många Svenska användare. Man tjänar pengar på dricks. Tokens som man genom att regga sig som cam modell kan lösa in i pengar med olika betalningsalternativ. Samt att man kan göra privata shower på Skype och ta betalt för dem genom Swich eller kontoöverföring. Naturligtvis lättast om du är tjej eller transa/kille som accepterar att syssla med homosändningar. Och ser bra ut. Samt orkar hålla på länge :lol: Är en del själv ute och roar mig på de sajterna. Blir hela tiden erbjuden betalning för att cama för killar men är inte intresserad av att syssla med det. Man kan dock inte hindra killar från att titta. Har fått lite dricks vid några tillfällen av killar utan att agera med dem. Bara för att de tycker det är kul att titta på mig när jag roar mig med tjejer. Även erbjudanden om att de lämnar dricks till camtjejer för att leka med mig. Är där för att roa mig med tjejer och par utan krav på gaysex. Ser man bra ut får man lätt tjejer att leka utan eller bara med lite dricks. Har addat många på skype med :)
Mer
7 år 1 månad sedan #915869 av memphis
Du kan ju vara guide i Tailand 733215. Guidning med happy ending. :rotfl
Mer
7 år 1 månad sedan #915888 av memphis
Det var egentligen inget lågt skämt. Utan om man tycker det är en bra ide att prostituera sig på internet är det väl som så. Det var mer ironi.
Mer
7 år 1 månad sedan #915902 av cecilia76
733215, Jag erbjöds att följa med en vän och dennes tjejkompis dit, men det blev istället en resa till Borneo.
Du kan ju alltid dryga ut kassan med att jobba som teleintervjuare. Det har jag gjort innan.
Hemifrån. Det som krävs är bra uppkoppling till internet.
Bra för den pengadesperate....
Mer
7 år 1 månad sedan #915914 av cecilia76
Ja, du kan ta med dig detta extrajobb var som helst.
Lönen är kass men vad kan man vänta sig?
Det är ett internationellt företag. Det är hyfsat enkelt att få jobb. Både min man o jag har jobbat som det.
Tiderna är 17- 21 om du inte bor nära Härnösand eller Ronneby, då kan du arbeta dagtid med.
Man pallar ett tag, sen vill man nåt mer tror jag..
ipsos.se/intervjuare