Folkhögskola?

Mer
6 år 9 månader sedan #958366 av charlie2
Folkhögskola? skapades av charlie2
någon mera än mig som har gått på fhsk och som uppskattar detta. .? :?:
jag pluggade 2 år nere i Österlen och det var 2 toppen år detta.
jag skulle där i mot aldrig velat ha varit kvar dära under någon längre tid men 2 år tyckte jag räckte gott och väl. :D
skulle jag inte bo fast där jag gör i dag så skulle jag söka till någon ny fhsk igen.
Mer
6 år 9 månader sedan #958370 av charlie2
Mer
6 år 9 månader sedan #958375 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet folkhögskola.?
Jag läste in gymnasiet natur 2 år och tränade skidor på Lackalänga och 10 år senare gick jag ett estetiskt år i Årjäng. Tycker folkhögskoleformen är superbra om man är kantstötta. På mitt folkhögskoleomdöme och högskoleprovet kom jag in på läkarlinjen i Göteborg.
Mer
6 år 9 månader sedan #958380 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet folkhögskola.?
ja jsut det sant det man kan läsa in gymnasiet där helt rätt det.
jag har gått i gymnasiet 3 år i Danderyd men jag fick slut betyg i alla fall. :dans
Men jag fick bara 3 st VG från den tiden skulle vilja höja upp betygen till det bättre ni i dag så bor jag bo fast men skulle jag ha körkort och inte bo fast så skulle jags studera på någon fhsk igen tror jag. :klappa
Mer
6 år 9 månader sedan #958381 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet folkhögskola.?
Mitt ex hade bara pluggat upp till sjuan, bara en som som kunde hitta mig, oindoktrinerad. [youtube:uhcbg47f]YwormpobYd8[/youtube:uhcbg47f]
Mer
6 år 9 månader sedan #958382 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet folkhögskola.?
jag försöker att studera i dag på min fritid genom att läsa historisk media och historia tidningar och kolla på videos från denna site.

www.so-rummet.se/content/1800-talets-ind...reningarnas-framvaxt