Snus sysselsättning

Mer
5 år 3 veckor sedan #1140246 av björk
Jag har ej
snusat på 1.
Halv år. Nu när jag testa
General classic White

Kändes det som en enorm
effekt inte ska de va så.

De jag vill ta upp å återuppta
är tobak bla men blev besviken :cry:
Mer
5 år 3 veckor sedan #1140536 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Snus sysselsättning
Jag körde ett tag med nikotintabletter, men kom på att nikotin är dåligt för kärlen.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 3 veckor sedan #1140546 av wasp
Svar från wasp i ämnet Snus sysselsättning
Om du inte snusat på ett halvår kan vi nog säga att du slutat använda snus. Varför börja igen?????
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1140552 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snus sysselsättning

wasp skrev: Om du inte snusat på ett halvår kan vi nog säga att du slutat använda snus. Varför börja igen?????


Vad skall man säga? En sköterska som varit rökfri i 20 år började röka och sedan sade hon, det bästa jag gjort :tänk

Eller som den dåvarande psykiatriker som sade, jag gick in i personalrummet för icke rökare, där var så tråkigt att jag gick till personalrummet för rökare, där var så roligt att jag tänkte jag prövar på, jag trodde aldrig jag skulle bli fast för rökningen jag som är läkare, hon menade jag är ju läkare. Hon med vuxna barn blev fast för rökningen.

Hörde senare att hon fått jobb i vad jag tror Linköping som neurolog Ja, jag talar om dig Etelka

Ja, jag kommer ihåg ditt efternamn också, men att skriva det är att gå för långt

Men välkommen till viska om du vill

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.