Worm

Mer
18 år 2 månader sedan #32469 av Nissegossen
Worm skapades av Nissegossen
Jag sitter just nu och skriver på min reserv dator. Den vanliga blev till slut så slö, och jag kom ingenstans nästan.

Jag gjorde diskrensning. Jag gjorde viruskoll, inga virus,. Tog bort program.

Påbörjade en diskfragmentering. Upptäckte ibland de första filerna att filen hette worm någonting.

Då fattade jag! Det var bara att ominstallera hela datorn, så nu har jag lite att syssla med. Suck!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 2 månader sedan #32502 av jennynen
Svar från jennynen i ämnet Worm
stackare. datorproblem är asjobbigt. men just worm nånting fick mina föräldrar på sin dator. det gick att ladda ner en "remover" från internet. sen funkade det. testa!
Mer
18 år 2 månader sedan #32512 av Saari
Svar från Saari i ämnet Worm
Heh, typiskt!
Mer
18 år 2 månader sedan #32513 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Worm
Nissegossen här har du ett gratisprogram mot spyware. Ibland om datorn går segt kan det bero på spyware också. Programmet är helt gratis och man kan uppdatera virusbanken gratis.

www.download.com/Ad-Aware-SE-Per ... l&tag=top5
Mer
18 år 2 månader sedan #32525 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Worm
Hej! Tack Fredrik och ni andra, jag har ominstallerat datorerna sammanlagt tre ggr på ett dygn nu. Jag börjar få en viss vana att gå till dosprompten och formatera hårddiskar. :lol: :lol: :lol:

Tja, okej, tycker det är kul just nu då allt fungerar.

Fredrik jag kan väl inte ha två antivirus program samtidigt? Fast det kunde ju va rätt okej att installera det på resrev datorn bara för att ha lite variation.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 2 månader sedan #32539 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Worm
Länken jag skickade är inget antivirusprogram. Programmet tar bort trojaner och spionprogram och modemkapare.
Det är ett bra komplement till antivirus.