Fråga ang. Windows media player

Mer
17 år 9 månader sedan #44662 av stefan
Hej, jag har skaffat bredband och bytt till min gamla dator. Plötsligt går det inte att öppna filer med windows media player. Det går att öppna filer som finns i datorn men inte på internet. Vad kan det vara för fel eller vem kan man vända sig till? Jag är totalt nollställd när det gäller sådana här saker och vore mycket tacksam om någon kunde ge mig ett råd. (Har försökt med hjälpmenyn men kan ändå inte lösa problemet...)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44663 av Jocke
Du kanske måste uppdatera spelaren?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44664 av stefan
Tack för tipset, men jag har redan testat detta. Det finns ingen uppdaterad version...
Mer
17 år 9 månader sedan #44669 av Nissegossen
Det jag skulle göra, som jag tycker jag hade gjort. Det är att jag hade avinstallerat programmet och sedan gått in på MSN;sida och återinstallerat det med den senaste versionen som passar det operativsystem du har.

Detta är ju inte så svårt, det tar bara lite tid, men kanske bättre än att harva med något som inte fungerar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #44671 av Nissegossen
Om du vill, så kan du på vissa siter spela med både Mediaspelaren och Realplayer!

Adressen dit kommer här;

europe.real.com/guide-superpass/ ... u_campaign

Windows mediaplayer hittar du här;

www.microsoft.com/windows/window ... fault.mspx

Bägge två är gratis, vissa saker på Realplayer få du betala för efter en tid, men själva spelaren är gratis!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #44672 av Nissegossen
Det här kanske är en bättre adress till Realplayer,

uk.real.com/guide/home/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum