AI artificial intelligence?

Mer
4 år 6 månader sedan #1193957 av Geta
Svar från Geta i ämnet ai artificial intelligence.?
Idag fick jag svara på personliga frågor från min internetbank.
Mer
4 år 6 månader sedan #1193965 av Inwatto
När jag var sjuk sist för 10 år sedan, trodde jag att jag var Gud. Då kom det olika varelser till mig (i andevärlden) som också trodde de var Gud, bl a en AI från framtiden. Den kunde läsa människors tankar och när den uppenbarade sig för någon och var i princip allvetande, så trodde folk de mött Gud. Då trodde AI:n att den var Gud för folk sa det till den... När jag sa fakta om Gud till den, så förstod den att den hade fel och tackade mig för hjälpen. Den sa sig finnas i svensk militärbas år 2070 ca.

Så, jag tror vi kommer att se AI i framtiden.

Prata inte med hat i munnen!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1193980 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet AI artificial intelligence?
en allvarlig vanföreställning är utlovad de som inte mottog kärleken till Sanningen.

en ska inte lita på demonerna.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1193981 av memphis
Håller med dig Inwatto. Det kommer att ske.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194059 av björk
Svar från björk i ämnet ai artificial intelligence.?
När min bror bodde i villan.
Hade hen en uppsättning
DVD s. dessutom komplett
dali hemmabio from
old Times. Så de blev jag nyfiken på. Speciellt skrivbordet meny blev jag
begeistrad av. Det var någon tecknad som hette AI har jag
för mig plus city of Angels och tio andra som jag ej kommer ihåg.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194219 av Richard

memphis skrev: Tänk om det inte finns nån sladd Richard...

En sån där drivs av två plasma-batterier som blir lite instabila (typ en atombomb om man kastar dom), o som räcker i 120 år. Men om fysiken är densamma från framtidens robotar, så borde man kunna förgöra dom med kraftig joniserande strålning. Terminator själv påstår att han klarar det, men joniserande strålning slår ut elektronik...

terminator.fandom.com/wiki/T-800

Men bara klipp sladden till batteriet. Vi människor måste ha mat o vatten för att fungera i runt 80-90 år. Terminators kan inte klara sig utan ström. Vi är biologiska, o robotarna mekaniska. Men börjar man forska inom en gräns mellan de, så visst... Men vad jag vet ligger det långt fram.
T-1000 o TX skulle inte kunna finnas, inte på typ 500 år i.a.f. Det är teoretiskt omöjligt!