Datormusen slutade fungera plötsligt

Mer
4 år 1 månad sedan #1235832 av Admin1
Claes Ohlsson har en USB-Hub där en USB2 kontakt ger fyra nya. Kostar 149 kr. Men kolla att datorn har USB2.
www.clasohlson.com/se/USB-hubb-2.0/p/Pr385662000
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1235837 av Nissegossen
Har kollat på det och då sätta in nya inne i en dator. Men tack ändå.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235846 av Admin1
Du behöver inte gå in i datorn. Du sa att du hade 2 USB-portar och då är det bara att koppla hubben till en av portarna. Hubben skall vara externt och inte internt.
Mer
4 år 1 månad sedan #1235875 av Nissegossen
Jag vet det där

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1235928 av wasp
Finns ju trådlösa tangentbord + mus för 99:- hos Clas Ohlson. De har en och samma mottagare/USB kontakt. Bara en USB kontakt m a o
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1235933 av Nissegossen

wasp skrev: Finns ju trådlösa tangentbord + mus för 99:- hos Clas Ohlson. De har en och samma mottagare/USB kontakt. Bara en USB kontakt m a o


Har haft på fronten på en dator, glömde ta bort givaren i en USB-port på framsidan, behövde komma åt kontakter på baksidan datorn. Välte därför över datorn till framsidan i golvet det förstörde givaren i USB-porten på framsidan, mus och tangentbord bara att slänga.

Hade länge ett gammalt tangentbord och mus, den verkade genom en dong som satt i en USB-port den funkade tills saneringsfirman kom och slängde allt. Fast lite osäker funktion eftersom batterier i både mus och tangentbord måste vara fulladdade i varje del måste fungera. Uppfinn något som fungerar utan batterier till både mus och tangentbord. Det trådlöst

Förövrigt kan du ha bluetooth mus och tangentbord då behöver du ingen givare och därmed trådlöst också det. Du får en ledig USB port. Det finns gott om trådlösa möss dock de billigare är ett enkelt tangentbord med hoptryckta tangenter så de billiga i handeln är för små för mig. Detta för att mina fingrar gör för många felslag jag behöver större utrymme än de billigaste tangentborden. Så du wasp vet inte vad jag behöver, men tack ändå.
www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v427


Har en sådan här mus, den är trådlös, men hackern på min dator släcker ned den direkt efter jag installerat drivrutiner den ligger exakt som här för att uppdatera drivrutiner tar inte 5 min innan den är släckt
rapoo 15g mouse drivers rutins Alltså den ligger överst på sökningar på Google tar sekunder att uppdatera.
www.rapoo.com/downloadcenter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.