Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 3 månader sedan #1313331 av Geta
Svar från Geta i ämnet Köpa mobiltelefon?
En smartphone från Doro har väl samma funktioner som andra smartphones?
Mer
3 år 3 månader sedan #1313340 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Kollade Doro det var android 8, men andra anroider med lägre pris har android 9 och 10. Smartphones blir utdaterade min android 4.4 kan man inte installera alla appar på. Android 8 kan vara ute om 2-3 år och för gammal. Fantasio, skall använda den när han är inlagd 1-2 gånger per år. Då köper man billigaste men gärna minst android 9.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313344 av krokus
Svar från krokus i ämnet Köpa mobiltelefon?
Nisse,
haha! Jag vet inte om hon har kvar den telefonen! Men du har väl redan en telefon? 
Mer
3 år 3 månader sedan #1313356 av someone
Svar från someone i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag har telenor change och betalar 500SEK/Mån o får byta telefon varje år. Eller ännu tidigare om jag betalar av mellankostnaden. Samma om jag tappar den i golvet o den går sönder så får jag en ny. Och vill man inte ha kvar telefonen så går det lösa in den så nollas de man betalar. Kostar en hel del men tycker helt klart det e värt det!
Mer
3 år 3 månader sedan #1313372 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Min smartphone köpte jag för snart 6 år sedan för 500 kr. Kostat mig mindre än 100 kr per år. 6000 kr per år som someone betalar är dyrt och dyrare än att köpa själv.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313470 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Kollade Swish appen. Den kräver android 5 och över. Gamla smartphones som min med android 4.4 fungerar alltså inte med Swish.