Köpa mobiltelefon?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1329380 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?

Nej, Fantasio det är bara ett lätt tryck som krävs för att telefonnummerskivan skall komma upp. Träna på det får du se att det fungerar.
Tror nog att Fantasio menade när någon ringer till honom. Då brukar man behöva dra med fingret på den gröna luren, som dyker upp på skärmen.
Det stämmer, Krokus! Nu har jag börjat få in snitsen. Är det sant, Memphis? Jag har haft dator med Internet i årtionden.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1329551 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag har lagt in två kompisar i mina kontakter, eller vad det kallas. Lägger jag in någons hemtelefonnummer måste jag ta med riktnumret. Jag la in numret till akutenheten, ska det vara riktnumret då också? Deras telefonnummer är 010-104 22 52.

Jag har kontantkort, la in 300 på det. Var ser jag hur mycket jag har kvar på det?
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Fantasio.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329554 av krokus
Svar från krokus i ämnet Köpa mobiltelefon?
Ja, riktnumret ska vara med i kontaktlistan. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1329556 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
Yes, du skriver in hela numret. Lite typiskt att du lägger in numret till akuten det första du gör! Är det så ofta du ringer?

Alla smartphones fungerar ungefär likadant. Skillnaderna brukar vara hastighet, bild-ljudkvalitet och kamera. Jag köpte min Samsung A10 ny för tusen spänn, fast den kostade egentligen 1.700 kr. Är inte nöjd med den, funderar på att hitta en bättre begagnad på Blocket.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329559 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Du har en ganska bra telefon, Cosmos, Den går att uppgradera till android 10 och har bra minne 2-4 GB. Den håller några år till.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1329565 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Fantasio skrev: " Jag la in numret till akutenheten, ska det vara riktnumret då också? Deras telefonnummer är 010-104 22 52."

Så det ska vara 011 först på det numret?