datorproblem

Mer
17 år 1 månad sedan #70124 av Skötaren
datorproblem skapades av Skötaren
jag har lite problem med datorn hemma just nu.
kan inte logga in på alla sidor på viska, däribland PM. Men jag skall bjuda hem min kompis datateknikern...Jag bjuder på middag och han ser över datorn...
Mer
17 år 1 månad sedan #70143 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet datorproblem
Jag kollade just PM och det fungerade helt normalt. Jag undrar om det inte är fel på din cookie eller kaka för sajten. Mitt råd är att du installerar webbläsaren Firefox för den skapar då sin egen cookie. Det är bra att ha en extra webbläsare ibland för testningsändamål. Firefox är gratis också.
Mer
17 år 1 månad sedan #70155 av Skötaren
Svar från Skötaren i ämnet datorproblem
Jag vet att det inte är fel påviska. utan min dator. men pga min otekniskhet ringer jag killen i fråga... skall pröva med firefox oxå.
Mer
17 år 1 månad sedan #70161 av mopa
Svar från mopa i ämnet datorproblem
Jag hade Explorer 7 förut, men den ställde till så mycke strul, hittade inte sidor, datorn hängde sig, ja vet inte allt den ställde till med, så jag gick tillbaks till gamla explorer igen, och nu funkar allt perfekt.
Mer
17 år 1 månad sedan #70163 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet datorproblem
Det strulade sig för några dagar sedan med Viskasidan för mig. Och fick ett bra tips från Admin1 att jag skulle ta bort cookien. Så jag gick ut från sidan och gick in under verktyg och sedan internetalternativ och där tog jag bort cookien. Det fungerade perfekt.
Har också Explorer 7.
Mer
17 år 1 månad sedan #70165 av Skötaren
Svar från Skötaren i ämnet datorproblem
Har varit och tagit bort coockien, och det blev bättre men inte bra. Hur som hels vet ja att det inte är viska det är fel på , utan min bristande datorkunska.Tack för all hjälp. skall pröva firefox, men är inte hemmanu.
Egentligen startade jag denna tråd bara för att tala om att om någon skickar PM så kanske jag inte svarar på ett par dagar...