Sexuella Tvångstankar!

Mer
5 år 3 månader sedan #1121432 av Drummer
Jag stöter på tjejer både sexuellt som känslomässigt. Men ibland så får jag tankar som "Tänk om jag vore bisexuell". Det handlar egentligen om vad andra ska tycka om mig och jag vänder det mot mig själv då.
Mer
5 år 3 månader sedan #1121436 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sexuella Tvångstankar!
så där har jag också tänkt ibland Drummer. T ex har jag tänkt att om det inte varit så tabu att vara gay när jag växte upp kanske jag hade blivit gay. Vem vet. Jag kanske ÄR gay egentligen men bara aldrig fått chansen att släppa fram det. Och i samma veva som detta skrämde mig, efteråt sen tänkte jag att nästan ingen skulle bry sig ifall jag var bisexuell/gay ändå. Idag är det ju fullt acceptabelt att vara t ex bisexuell, det är ingen som skrattar åt det.
Mer
5 år 3 månader sedan #1121440 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sexuella Tvångstankar!
Jag mår dåligt när jag tänker på att ha intim kontakt med en man, avskyvärt faktiskt!
Mer
5 år 3 månader sedan #1121441 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sexuella Tvångstankar!
jamen du behöver ju aldrig någonsin ha det! :)
Mer
5 år 3 månader sedan #1121446 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sexuella Tvångstankar!
En del har kallat mig för Nazist för jag tycker som jag gör! Jag accepterar alla människor med samma värde men man gillar inte allt.
Mer
5 år 3 månader sedan #1121448 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sexuella Tvångstankar!
nej de gör man sannerligen inte Drummer, man kan inte gilla allt och alla. För gillar man alla lika mycket så tycker man egentligen inte om någon alls heller. Då är man likgiltig.