Sova bort eländet

Mer
3 år 6 månader sedan #1291400 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sova bort eländet
Kan tyvärr inte gå ut offentligt med det Cosmos. Jag blir paranoid så lätt att nån ska kunna hitta mig. Men hon har ett gulligt namn!
Mer
3 år 6 månader sedan #1291402 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Sova bort eländet
Jag sover timvis på natten. En timme i taget. Skitjobbigt. Tror att jag är undermedicinerad. Har bara 10 mg Olanzapin till natten plus mina ep-mediciner som inte är tröttande.

Ibland slumrar jag in på dagen någon timme, det är skönt. Men ligga i sängen 17 timmar? Bara när jag är riktigt sjuk.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291404 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sova bort eländet
Nu för tiden sover jag om natten numer finns bra mediciner för att sova om inte hela natten men det mesta av den. Förr kunde det hända att jag var vaken hela natten surfade runt samt höll ett öga på viska om natten. På den tiden hade jag Isa-Alises telefonnummer och visste att hon i sin tur hade Admins. En medlem tror jag kan också ha varit en gäst hon var uppenbart självmordsbenägen och jag har för mig att hon svalt en massa piller vilket fick mig att ringa Isa-Alise som sedan de två tog över såg till att hon kom under vård. I och med att jag ringde, blev jag statist och blev i stort sett bortkopplad men hon kom under vård och klarade sig.

Ett himla hallå i natten var inne på en sida någonstans och såg på det forumet där de hade en dialog med en person som svalt piller som hon på viska, det fick mig att söka på medicinen och någonstans stod det om en som tagit ung lika mycket överlevt men beskrev allt, jag bara postade länken, och en som läste skrev läs länken Nissegossen postade, du måste ringa nu, tjejen ringde ambulans för det jag hittade det preparatet i den doseringen med biverkningar av överdosen var inte "snälla" vill påpeka det. Någon gång var det någon som skrev till Mig ifrån USA och bad mig publicera det hon ville förmedla på viska, vilket jag ju gjorde tror det kom sig av att min E-post är synlig om inte i detta inlägg men kanske nästa, det där är som att spela tärning ibland E-post ibland spärrat mot Boots
Detta för att kvinnan ville ha oss till att skriva på ett Amerikanskt forum liknande viska.se jag postade men förklarade att det räckte med viska

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1291416 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Sova bort eländet
Ja, Fantasio. Så där känner jag ofta! Varför vara vaken, alltså? undrar jag också...... :tänk
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1291419 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sova bort eländet
Har du någon sysselsättning, Lejonhjärta?
Mer
3 år 6 månader sedan #1291420 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Sova bort eländet
Jodå. Jag har ju min teatergrupp men det blev inte alls som jag trodde -- detta pga coronan som är nu.