Förskolan måste hitta flickorna med autism

Mer
4 år 8 månader sedan #1176384 av Recard2016
Mina 2 favroitleksaker som barn var en docka som kissade o en rosa bil jag åkte ner för berg ifrån. Alla som kom till oss var livrädda när de såg mig åka ner från berget i full fart, jag bara skrattade.
Mer
4 år 8 månader sedan #1176385 av Geta
MsTibbs,

Du är ju ofta barnvakt, så helt bortkastat borde det inte ha varit att ha lekt med dockor.
Mer
4 år 8 månader sedan #1176387 av krokus
MsTibbs,
Att du ska få barn är väl inte försent än? Fast det blir nog lite knepigt utan en man. Inseminering? :tummenupp :lol:
Mer
4 år 8 månader sedan #1176389 av MsTibbs
Ja jag är ju 35 år så helt försent är det inte. Om jag ska ha barn vill jag ha en man/fru i så fall! Barnvakt går allt bättre för varje gång. Jag lär mig. Jag gillar bäst barn 7-8årsåldern för då kan man börja prata med dem på förståndigare vis! :) Som barn gillade jag fotboll, brännboll, innebandy, hoppa twist, leka med dinosaurier, framför allt teckna, läsa och skriva som nu ungefär! :) Och djur! Hästar! Hade en egen ponny! :)
Mer
4 år 8 månader sedan #1176400 av IngeF

Geta skrev: Flickorna gör inte så mycket väsen av sig. Därför svåra att upptäcka.


Ganske logisk at utagerende får mest oppmerksomhet. Også når det gjelder CP har man vært dårlig på å oppdage mentale følgeskader. Det er en konsekvens av å "fokusere på det positive."
Mer
4 år 8 månader sedan #1176587 av krokus
MsTibbs,
Ja, att vara två föräldrar underlättar om du vill ha barn. :)