Fundering kring psykossjukdom

Mer
3 år 7 månader sedan #1278027 av memphis
Det är jag med IngeF, så du är inte ensam. Det sitter en psykopat i Frankrike och övervakar vad jag gör på min mobil och avlyssnar mig även via mobilen. Men jag försöker att leva mitt liv som vanligt ändå! Vill inte bli knäckt! Naturligtvis är detta inget jag pratar om med andra människor. Jag vet ju att det skulle tas för en vanföreställning, och det vet psykopaten också. Leva sitt liv som vanligt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278031 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fundering kring psykossjukdom
Problemet er om at jeg gjør et utfall mot disse menneskene, er det bare jeg som taper. Aksepterer man at disse menneskene overvåker en, blir paranoiaen mindre. Ganske skremmende å se hva som selges helt åpent (og lovlig) for en billig penge. Hvem som helst har råd til avansert spionutstyr i dag:
www.spyshop.no/avlytting-overvakning
Mer
3 år 7 månader sedan #1278034 av memphis
Denne man som övervakar mig åkte till Marocko för att klona min telefon. Han betalade dyra pengar för det.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278099 av Cosmos
Det är bara att fråga varför just jag är så intressant föe att kolla om det är fixa idéer eller inte. Reality check. Varför är just du övervakad?
Mer
3 år 7 månader sedan #1278158 av Admin1
Det är dyrt och tidskrävande att övervaka. För polisen krävs det dessutom ett brott, som ger minst 2 års fängelse.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279050 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fundering kring psykossjukdom
Admin, alle kan i dag har råd til ganske avansert overvåkningsutstyr. Visst er det tidkrevende, men jeg har mange fiender som lar det gå på deling.