Djur-humor

Mer
6 år 6 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #979382 av memphis
Djur-humor skapades av memphis
Min hund har efter långt betänkande bestämt sig för att komma ut. Hon bekände för en stund sen att hon egentligen är en...ekorre!! Lol!
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 6 månader sedan #979449 av Richard
Svar från Richard i ämnet Djur-humor
Min kompis trakasserar alltid mina katter o säger att dom är homofiler, då blir dom jätteledsna!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 6 månader sedan #979457 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Djur-humor

ispegelland skrev: Min hund har efter långt betänkande bestämt sig för att "komma ut". Hon bekände för en stund sen att hon egentligen är en...ekorre!! Lol!


He,he! Lite svårt att härma en ekorre, he he! Men hon kanske tuggar på "kottar"?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 6 månader sedan #979486 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djur-humor
Jocke, när är det dags att knäcka nötterna?

Nu eller sedan?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 6 månader sedan #979500 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Djur-humor
Har försökt knäcka vissa nötter ikväll, tog all min energi! Missade bussdjäveln på väg till hållplatsen, fick vänta tjugo minuter på nästa. Orkade inte gå in på boendet, vi hade chefen närvarande ikväll. Satt och försökte intala chefen att den inriktning som socialpsykiatrin sysslar med numera, är att man får sköta de primära grejerna med viss assistans från personalen på egen hand, man får göra grovjobbet.

Eller lämna in saker på lagning. Som Alain Topor uttalar det, socialpsykiatrin tar ingen hänsyn till den ekonomiska aspekten, och moderaterna pratar om att minska bidragen och därigenom sänka skatterna för merparten som kanske tjänar trettio-fyrtio tusen netto.

Och därmed har goda marginaler att betala för sig! Usch. Men nötterna är fortfarande olösta tyvärr Nisse.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 6 månader sedan #979786 av memphis
Svar från memphis i ämnet Djur-humor
Min hund säger att hennes kraftdjur är Ulla Skoog.

8O