Roliga skämt

Mer
5 år 9 månader sedan #1069771 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Roliga skämt
Tack för skämtet, kom igen fler skämt.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1069805 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roliga skämt
Sök på viska under humor, det finns nog fler
www.viska.se/kunena/humor

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257052 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roliga skämt

Rrusheflower skrev: sorry min dator laggar och jag har fortfarande inte lärt mej hur man använder en dator.

Du kan ha virus på datorn, där kan de stjäla kraft från din dator och använda det till skumma saker. Kan du inte lägga in Google som start sida utan en annan söksida kanske Yahoo, Goggla på virusnamnet och sök på namnet på viruset, så får du strax upp hur du skall göra, du är troligen inte först som fråga, då får du också instruktioner om hur ta bort den trojanen du troligen har, då gäller det att få bort den från din dator, som sagt hitta instruktionerna så får du bort viruset, för gör du en vanlig återställning så finns den kvar, det återkommer direkt

I sista hand gå till fabriksinställningar och återställ datorn där. Då tappar du förstås allt vad du hade på datorn, har du gjort en säkerhetsskiva eller USB-sticka kan du alltid använda den gör det det första med en nyköpt dator, jag skulle gjort det, det första jag gjorde på en dator med win 10 på den

Maxjohan1983 skrev: OM hon trodde på det där nisse skulle hon inte svimma utan bli skrämd. "Jag ser verkligen fram emot din ankomst i morgon".

Men visst, den var lite kul den där. :=)

Annars, hade den inte varit bättre om hon redan dött av en hjärtattack för att hon blev så skrämd då hon läste mejlet. Hade inte det spetsat till den mer!?

Nej, man skall inte överarbeta den, den är perfekt för sitt ändamål ett skämt. Det är nu många år sedan jag hörde den på radion, långt tillbaka i tiden, då hade ju datorer inte blivit allmängods i befolkningen dyra som skam var de också, inte alla hade tillgång till dator, en historia från den tiden när det var rätt nytt med dator. Kan säga vi köpte dator, rättare sagt jag köpte den och betalade den varje månad tills jag var uppe i 14,500 kr och för att köpa loss den lade jag till en 500kr.

Då var den min.

sedan ville hon ha en egen dator, naturligtvis på mina pengar sedan försvann hon härifrån och tog med sig "hennes" dator. fick den senare, vill du ha den det är ju dina pengar. Vad skall man säga? Den datorn gav jag bort, till någon annan. Då hade jag lagt in nya RAMminnen så den hade 1000Mb Minsta laget i dag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.