Hej! Jag är gay och söker en karl!

Mer
3 år 5 månader sedan #1295737 av memphis
Många, som läser psykologi är fulla av egna problem som de nog hoppas på att lösa. Här i Umeå finns en psykologiutbildning och det har jag hört att för att bli psykolog måste man under utbildning gen själv gå i 5 års terapi.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295738 av Geta
Min psykoterapeut var läkare i botten. Hon var inte knepig.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295739 av memphis
Min psykoterapeut verkade också helt normal och psykiskt frisk.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295787 av zoegas

Pimed skrev: Jag har borderline därför startade jag tråden. Men ni kommer aldrig nånsin veta och förstå min inre kärna, själ, känslor, tankar och hjärna. Det är för komplicerat. Min psykolog efter åtta år förstod inte mej över huvud taget och hon anses en av Sveriges främsta psykologer. Som kallas som expertvittne till rättegångar och hon har skrivit böcker och haft föreläsningar mm! Så det är lönlöst att förstå. Bara jag vet sanningen. Och det gör inte ni!


Sluta med ditt narcissistiska, patetiska skryt! Du är ingen övermänniska, du ger sken av en myt. Det är pinsamt att läsa!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1295833 av krokus

Drummer skrev: Psykologer är ofta ett knepigt folk!

De flesta psykologer som jag har gått till har varit bra. Förutom PTP-psykologen som gjorde Wais-testet, hon var trögfattad.

Pimed skrev: Jag har borderline därför startade jag tråden. Men ni kommer aldrig nånsin veta och förstå min inre kärna, själ, känslor, tankar och hjärna. Det är för komplicerat. Min psykolog efter åtta år förstod inte mej över huvud taget och hon anses en av Sveriges främsta psykologer. Som kallas som expertvittne till rättegångar och hon har skrivit böcker och haft föreläsningar mm! Så det är lönlöst att förstå. Bara jag vet sanningen. Och det gör inte ni!

Du är knappast ensam om att ha tankar osv, som är svåra att förstå för utomstående. Jag förstår inte varför du vill framstå som om du vore överspeciell hela tiden. Och dessutom skylla på diagnoser för att få bete dig hur som helst. :va?
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295835 av Geta
Pimed är väldigt medveten om sig själv men det kan man inte tro.