motfråga

Mer
13 år 5 månader sedan #349171 av kajmal
motfråga skapades av kajmal
har fått bort alla obehöriga röster. genom att ställa omöjliga frågor till dom, så de tonade bort och försvann, har talat med dotorer om det. de tyckte det var intressant. en skulle föra det vidare till sina kolleger i psykos-teamet
Mer
13 år 5 månader sedan #349175 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet motfråga
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 5 månader sedan #349178 av kajmal
Svar från kajmal i ämnet motfråga
vad som helst som inte var ett svar på rösterna. ingen dialog typ tvärtemot. sen upptäckte jag att det bara var svammel jag hörde, började iognera dom. sen tonade dom bort och försvan.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 5 månader sedan #349179 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet motfråga
man ska inte va rädd för röster, tvångstankar å annan skit som susar omkring. gå genom det med högt huvud och fokusera på Gud, det hjälper.
Mer
13 år 5 månader sedan #349193 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet motfråga
Det låter som någon form av andar. Intressant var det iallafall. Jag har aldrig hört röster själv och vill inte göra det heller.

Heja Karl XII!
Mer
13 år 5 månader sedan #349340 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet motfråga
Intressant tips! Vilken typ av röster hade du? Var det högljudda, negativa röster, som man kan få vid akut psykos eller var det tysta ganska positiva röster, som du fick enbart vid vila? De sistnämnda rösterna tycker jag är lättare att bli kvitt.