Vad jag mår bra av

Mer
5 år 11 månader sedan #1064042 av Hanna
Jag mår bra av motion. Efter ett pass i gymmet eller en härlig promenad i det fina vädret så försvinner oro och deppiga tankar och jag mår jättebra! Att lyssna på glad musik som jag gillar och dansa eller röra mig till musik i vatten alltså vattengympa . Att vara tacksam när jag vaknar en morgon när det känns okej att gå upp ur sängen och börja en ny dag och ha en positiv inställning till livet även om det är svårt ibland .Sen mår vi alla bra av sociala kontakter med våra vänner och människor omkring oss,att ha roligt och göra roliga saker som att gå på café eller se en biofilm.Det här var några små tips och glöm inte att det är viktigt med en sund kost och ett sunt liv. Ta hand om och tyck om dig själv! Du är värd att må bra! Hoppas du som läser det här fick lite hjälp och stöd till att må bra.Lycka till!
Mer
5 år 11 månader sedan #1064047 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad jag mår bra av
Bio tycker jag är suveränt för att må bra. Ibland köper jag också popcorn på bion.
Mer
5 år 11 månader sedan #1064086 av björk
Svar från björk i ämnet Vad jag mår bra av
Ska köpa 3 dosor snus resten, böcker
Mer
5 år 11 månader sedan #1064090 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Vad jag mår bra av
Jag mår bra av min hund och att göra saker med henne. Tack vare henne har jag anledning till att ha runtiner och kämpa på. Min hund har verkligen räddat livet på mig! Min hund har gett mig den bästa terapin någonsin
Mer
5 år 11 månader sedan #1064092 av björk
Svar från björk i ämnet Vad jag mår bra av
Det låter nästan som tidelag hur Du använder
ditt ordbruk här......,,
Mer
5 år 11 månader sedan #1064095 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Vad jag mår bra av
Var inte meningen att det skulle låta som det. Dock ser jag inget som skulle kunna tolkas som tidelag. Jag är inte så snuskig i mina tankar, kanske därför jag inte ser något i min text som kan tolkas som det.
Jag ber om ursäkt ifall du blev stött