Dina alster

Mer
17 år 8 månader sedan #47506 av Saari
Dina alster skapades av Saari
Jag har nyligen upptäckt att målning hjälper mig mycket när jag har ångest. Jag går i bildterapi en gång i veckan och även om jag inte målar fint eller så, så känns det bra. Jag vet att det är många här som målar, jag vill gärna se vad ni har gjort. Här kommer sådant jag målat under de senaste fyra veckorna:

En Svensk Tiger[/url:xkyxkt9h]
Tema: Träd[/url:xkyxkt9h]
Tema: Din situation just nu[/url:xkyxkt9h]
Tema: Ensamhet[/url:xkyxkt9h]
Mer
17 år 8 månader sedan #47507 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Dina alster
Tycker du målar Jättebra!

Jag ritar visserligen....men jag tycker oxå det är avslappnande att få rita lite....
Mina teckningar är mer sådant som har handlat om mina vanföreställningar och röster.... Porträtt av demoner o sådant...
Vill helst inte visa sådant som är stötande.....
Mer
17 år 8 månader sedan #47509 av almost distubed
Svar från almost distubed i ämnet Dina alster
porträtt av demoner? det låter interesant
Mer
17 år 8 månader sedan #47511 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Dina alster

almost distubed skrev: porträtt av demoner? det låter interesant


Till en början var det bara skönt att släppa dem ut på bild... måla ett ansikte på det vansinne jag hörde. Men till slut så blev det bara skrämmande.....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 8 månader sedan #47517 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Dina alster
Tyvärr Saari, har jag sålt kameran, och har tyvärr inte dokumenterat mina alster. Det är dominerande rena naturbilder.

Hade visserligen lite fuskteknik när jag gjorde dem, men har även målat på fri hand men det blev inte så bra!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 8 månader sedan #47519 av status que ante
Svar från status que ante i ämnet Dina alster
du målar jättefint!! jag går själv i bildterapi men jag har svårt att klämma ur mig så där unika bilder....nu senast gjorde jag en fågel som var fet eftersom den hade blivit gödd av människor...tror att min självbild avspeglade sig där...he he (MEN ner två kilo sen i lördags. det är bra...)
fortsätt måla, du verkar ha mycket inspiration och läggning för det

//T