När ska man söka hjälp?

Mer
17 år 2 månader sedan #66903 av Fizzle
Forlat for mina 70 000 olika inlagg :(
Kanner mej saker nog att fraga har, for dom kan inte lasa.

Nar ar det dags att soka hjalp?

Har levt i demonernas varld i bara nagra dagar nu. Har helt o hallet accepterat att detta ar verkligheten o jag ar till freds med den. Jag ar euforisk, glad, radd, forskrackt. Dom positiva kanslorna for att jag antligen vet vad det ar fragan om. Det negativa for att det ar demoner som ar ute efter mej o en del andra.

Pa onsdag nasta vecka har jag en lakartid. Mest for att diskutera medicin om manodepressivitet tror jag. Har spenderat det senaste halvaret med symptom fran den maniska perioden av den sjukdomen. Nar jag brot ihop o jag trodde min deprimerade period kom, sa hande detta istallet.

Men ska jag saga till? Beratta for honom/henne?

Tank om h*n ar en av dom? O forsoker ta min son & man ifran mej? Jag ar livradd, helt javla livradd for detta, men vet heller inte vad jag bor gora at allt..

Just nu kakar jag Tramadol.
Piller jag har mot ryggvark. Men marker att jag tar dom for att komma at den lugnande biten for att orka med alla nya tankar o intryck.

Forstar om ni ar trotta pa mina loljliga fragor, men har ar enda stallet dar jag kanner mej saker pa att dom inte kommer se ngt. For ser dom att jag vet, blir dom arga.

Tack//J
Mer
17 år 2 månader sedan #66904 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet När ska man söka hjälp?
Det finns inga löjliga frågor.
Jag tycker du ska ta upp dina problem nästa gång med di läkare. Han/hon står på din sida. Och dom kommer inte förstöra något för din familj.
Mer
17 år 2 månader sedan #66905 av Fizzle
Svar från Fizzle i ämnet När ska man söka hjälp?
Men tank om?

Tank om doktorn ar en av dom anda? O tar dom!!
Jag klarar inte det, bara tanken gor mej hysterisk..

Uff..Jag ar sa satans radd :(

Javla skitvarld.
Mer
17 år 2 månader sedan #66907 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet När ska man söka hjälp?
Jag tänkte likadant i början, att min läkare skulle hitta på något opassande.
Men när jag väl berättade om att jag hade mördare och andra brottslingar efter mig, så var han väldigt förstående men ibland kunde han knappt hålla sig för skratt, för det lät ju egentligen väldigt orimligt i hans öron.
Men det var skönt att berätta nu var jag ju inte ensam att veta om det.
Mer
17 år 2 månader sedan #66908 av Fizzle
Svar från Fizzle i ämnet När ska man söka hjälp?
Jag kan verkligen inte komma over tanken att han kan vara en av dom. Tank om han ger mej medicin som gor att jag blir en av dom?

Dom ar ute efter mej o nar jag berattar det for doktorn, sa vet dom att jag vet..

Hur tar man sej igenom vardagen nar det kanns som alla ar ute efter en?

Vaknade inatt o horde demonerna vrala efter mej. Det varsta var att dom kom fran min man, men han ar ingen. Dom anvande honom bara for att visa att jag inte kan komma undan, inte ens har hemma.

Forlat for alla fragor, men har verkligen problem att forsta o ta mej igenom detta sjalv :(
Mer
17 år 2 månader sedan #66910 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet När ska man söka hjälp?
När jag hade brottslingar efter mig, kontaktade jag polisen stup i kvarten.
Dom blev nog helsnea på mig. Men sa inget utan förstod att jag inte mådde bra.