Vad Theralen är bra för?

  • Att_vara
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 4 månader sedan #104054 av Att_vara
Vad Theralen är bra för? skapades av Att_vara
Jag undrar vad Theralen hjälper mot? Jag tar också zyprexa 5mg och fluoxetin 20mg, jag mår bättre nu en vad jag gjorde innan när läkaren skrev ut zyprexan och fluoxetin, och tror jag kan sluta inom en snar framtid. jag är mycket lugnare nu än förut och har nu tagit dem i ca 4 mån, man vill ju inte fortsätta med zyprexa eller för den delen med nån annan medecin när jag nu tror jag kan klara mig utan den. För ett tag sen hamna jag i psykos rätt ofta när jag rökte på och fick theralen mot psykosen. Om jag inte vill hamna i psykos hjälper theralen mot det? Min antideppressiva medecin för att må bra är ju hash! Jag har inte rökt hash på 6 månader.
  • Bläh
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 4 månader sedan #104057 av Bläh
Svar från Bläh i ämnet Vad Theralen är bra för?
Jaa du... det verkar ha flera användningsområden. Jag får det (i väldigt låga doser) för att ta vid behov när jag inte kan sova. Istället för Stilnoct, som min läkare vägrar skriva ut. .?

Men de hjälper inget vidare och jag blir som en zombie dagen efter, så nu för tiden låter jag det mest vara. Det blir bara jobbigt.

Äter inga andra mediciner just nu.
Mer
16 år 4 månader sedan #104058 av Nissegossen
Läs denna;
Text om Theralen i FASS[/url:p1i3h4uh]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Att_vara
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 4 månader sedan #104068 av Att_vara
Svar från Att_vara i ämnet Vad Theralen är bra för?
Jag fick Theralen orala droppar efter jag hamna i psykiatrin för hash psykos. Den hjälper nog mot allt möjligt. Men man vill ju inte hamna i psykos, fast det är ett pris man kan ta för att må bra för en stund!
___________________________________
Livet är kort låt oss göra det bästa av det.
Tackar för era svar!
  • Att_vara
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 4 månader sedan #104069 av Att_vara
Svar från Att_vara i ämnet Vad Theralen är bra för?
Det värsta är redan över med tankar som jag inte kan kontrollera och känner psykiskt övertag på allt virr som kan händ i skallen, Zyprexa nej tack testar hellre utan den och kollar hur man mår utan medecin eller möjligt med theralen som enda medecin.
Mer
16 år 4 månader sedan #104074 av Nissegossen
ingen medicin=psykos

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum