antabus

Mer
16 år 2 månader sedan #112855 av frost
antabus skapades av frost
3e tabletten antabus intagen.

har haft grym ångest och suget är starkare än någonsin..men jag ska vara stark...
Mer
16 år 2 månader sedan #112856 av Christina
Svar från Christina i ämnet antabus
Jag tycker Du är duktig.....Att ta Antabus innebär ju ett beslut. Det är ett helvete i några veckor men om du fortsätter dricka tar helvetet aldrig slut.Hoppas Du har människor omkring dig att tala med .....håller på Dig...
Mer
16 år 2 månader sedan #112857 av Tiram
Svar från Tiram i ämnet antabus
Kom ihåg att du började ta antabus av en anledning, det är inte värt det att ge upp nu!
  • partyjunkie.
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #112858 av partyjunkie.
Svar från partyjunkie. i ämnet antabus
jag har nyligen haft antabus i 3 & en halv månad tror jag det var.men har slutat med det nu & det går faktist bra utan. har bara druckit 2 gånger sedan jag slutade med antabusen.. hade jag inte haft antabus under den tiden hade jag nog alldrig någonsin klarat av att hålla mig nykter så länge. dricker du på antabus kan du bli välldigt dålig.. jag drack förut engång 13 timmar efter att jag tagit antabus. å då vart jag riktigt dålig. vart att se ut som en kokt kräfta i ansiktet fick fruktansvärd huvudvärk spyde och hade hjärtklappning.känndes som man skulle bli medvetslös. men knepet med det där är att man kan dricka senare på dagen. när antabus reaktionen gått över så är det bara att vänta några timmar så kan man dricka igen. :D
Mer
16 år 2 månader sedan #112862 av frost
Svar från frost i ämnet antabus
vad ä det, lyrica altså?
Mer
16 år 2 månader sedan #112870 av frost
Svar från frost i ämnet antabus
jag har testat revia och campral tidigare men aldrig hört talas om lyrica.
ska höra med läkaren.