Viska-läger i Skåne...

Mer
13 år 1 månad sedan #390153 av malin71
Nu har jag och maken bokat eventuell tid till Viska-lägret i sommar. Det blir mellan den 12-14 Augusti. Då är det varmt och skönt och tältning borde inte vara några problem. Men som vanligt, så finns det gott om sovplatser om man inte vill ha tält med sig.

Vi kommer att servera god mat och alla som är vegetarianer får gärna säga till om de vill ha sådant gottis också. Dryck får man ta med sig själv annars så bjuder vi på kalaset.

Anledningen till att jag skriver detta så tidigt är om man behöver lägga undan pengar i god tid till resan. Man behöver givetvis inte stanna alla dessa dagar utan det viktigaste är att alla gör som de känner för.

Hoppas många även vill komma detta år...

Kram på er alla!

:hjärta
Mer
13 år 1 månad sedan #390204 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Viska-läger i Skåne...
Oooops! Jag ändrar datumet till den 19-21 Augusti. Det verkar bli bättre för vissa.

Kram till er!
Mer
13 år 1 månad sedan #390291 av islaa
Svar från islaa i ämnet Viska-läger i Skåne...
jag kommer! ska spara pengar, räcker det inte så lånar jag av en nära vän.
Mer
13 år 1 månad sedan #390306 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska-läger i Skåne...
Mycket bra initiativ, mailin71! Jag tog med det i nyhetsbrevet, som gick ut för ett par timmar sedan.
Mer
13 år 1 månad sedan #390419 av skord
Svar från skord i ämnet Viska-läger i Skåne...
vi kommer gärna såklart malin71.
Mer
13 år 3 veckor sedan #391299 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Viska-läger i Skåne...

Jonte skrev: Läste i en tråd för ett tag sen att det var nån sorts läger varje sommar. Undrar lite hur det går till. Var är det? Hur bor man? Hur lagar man mat? Är man välkommen även fast man inte varit här så länge och inte är så igenkänd?